Koliko vremena trošimo na e-mail
McKinsey Global Institute predlaže veću implementaciju društvenih mreža za povećanje produktivnosti
Ako mislite da najviše vremena na poslu krade Facebook, gadno ste se prevarili. Još uvijek je najveći kradljivac dobar stari e-mail, pokazalo je istraživanje McKinsey Global Institute gdje se tvrdi da preko četvrtine radnog vremena ljudi troše na provjeravanje i pisanje e-mailova.
Ovo se odnosi na menadžere, prodavače i ostala zanimanja čije je zanimanje po definiciji interaktivno i koji troše prosječno 2.6 sati dnevno na e-mail, što u konačnici iznosi 27 dana u godini.
Na drugom mjestu potrošača vremena je traženje i prikupljanje informacija koje odnosi otprilike 1.76 sati dnevno, što je 19 posto radnog vremena, a interna komunikacija i suradnja s kolegama je tek na trećem mjestu s 14 posto radnog vremena.
McKinsey zato predlaže, vjerovali ili ne, snažniju integraciju društvenih mreža u tvrtke, tvrdeći da će zaposlenici na taj način puno brže komunicirati međusobno i s klijentima, što će dovesti do povećanja produktivnosti.
Prema njihovim izračunima, produktivnost bi se na taj način mogla podići fantastičnih 20 do 25 posto, pa poduzetnici, pročitali ste i djelujte ...
Novi komentar