Kampanja ide dalje: svakom građaninu jabuka!
Diverzija Festivala novog cirkusa zacijelo je digla svijest urbanih stanovnika Hrvatske da ima i drugačijih ljudi
Festival novog cirkusa, poznat po svojim inovativnim promotivnim kampanjama i kreativnim rješenjima zbog kojih je ove godine bio nominiran i za najbolji domaći kreativni i inovativni projekt u hrvatskoj kulturi i umjetnosti (koju dodjeljuje Mreža za razvoj i kreativnost), najavio je svoje peto izdanje još jednom javnom akcijom.
Oboružani festivalskim letcima i domaćim jabukama s Obiteljskog gospodarstva Žderić, festivalski su volonteri preplavili zagrebačku špicu, u potrazi za podrškom kakva se proteklih tjedana naveliko tražila na hrvatskim ulicama.
I dok se predsjednički kandidati nadmeću tko će osigurati ulaz u drugi krug, pažnju građana u centru Zagreba privlačio je plakat osobe u poslovnom odijelu, u klasičnoj političkoj pozi prodaje slogana, s jednom iznimnom distinkcijom - lice osobe koja poručuje „Svakom građaninu jabuka!" naglašeno je intenzivnim make-upom i klaunovskim nosom. To je klaun!
- Ma to vam je Bandić! Ošišao se i malo su ga napudrali za fotografiju! - dobacivao je neki zaigrani mladac skupini umirovljenika koja se istinski zainteresirala za plakat političara koji im tako odrješenih ruku obećaje zemlju meda, mlijeka i jabuka.
- A stvarno jest on! - priznali su umirovljenici nakon malo boljeg pregledavanja plakata, sigurni da gesta darivanja jabuka ne bi niti mogla doći od nekoga drugoga, doli od aktualnoga zagrebačkog gradonačelnika.
Na dnu plakata još stoji „FNC - časno!", te uputa da se „predizborni program FNC-a može pronaći na www.cirkus.hr". Iako su se poneki lakovjerniji građani istinski zainteresirali za program stranke FNC, ova teaser kampanja dakako privlači publiku da se upozna s programom predstojećeg Festivala novog cirkusa koji vas poziva da od 26. do 30. studenoga izađete na birališta, i izaberete kazalište kakvo zaslužujete. U Zagrebačkom kazalištu mladih, Zagrebačkom kazalištu lutaka (Scena Travno) te u dvorani Jedinstvo, posebno će žene imati pravo glasa - cjelokupni ovogodišnji koncept Festivala novog cirkusa promovira upravo žensku cirkusku produkciju.
- Nešto su nas optuživali da reklamiramo Bandića, no to je posve pogrešna percepcija. Gospodin Bandić zapravo reklamira nas. Jabuka je festivalsko voće još od prvoga FNC-a, i riječ je o prešutnom dogovoru kojim gradonačelnik još jednom pokazuje koliko je upravo kultura važan dio političkog programa koji nudi. Mi smo mu na tome zahvalni, a poznato je i koliko upravo Grad Zagreb potpomaže nezavisnu kulturnu scenu - pojasnio je ravnatelj Festivala novog cirkusa Ivan Kralj.
Za razliku od aktualnoga predsjedničkog kandidata, volonteri Festivala novog cirkusa građanima su dijelili oprane jabuke, svaku zapakiranu u svoju vrećicu. Takve - one su doista simbol zdravlja i darežljivosti festivala, te ne mogu prenijeti svinjsku gripu i ostale bolesti uzrokovane lošom higijenom. Uputa je: perite ruke prije i poslije jela. A ne prije i poslije politike.
Na zagrebačkoj špici politička kampanja jednog kulturnog festivala nije mogla mimoići niti poznate osobe. U prolazu su joj se nasmijali Tomislav Jelinčić, Robert Kurbaša, a i Mani Gotovac, inače izbornica notornoga gradskog festivala Yes.Zgb, izrazila je svoje oduševljenje klaunom na plakatu. Samo da je ne čuju poslodavci...
Ulaznice za predstave Festivala novog cirkusa mogu se pribaviti u Festivalskom centru / Francuskoj medijateci (Preradovićeva 5), u Profil Megastoreu (Bogovićeva 7), te Integralu (Pothodnik). Više informacija o festivalu potražite na www.cirkus.hr ili na Facebook grupi „Festival novog cirkusa".
Novi komentar