Kako vam Facebook može naći posao
Rezultati jednog istraživanja kažu kako gotovo 18,5 milijuna ljudi u SAD-u tvrdi da im je Facebook na neki način pomogao u traženju posla. Zašto i vi ne bi bili među njima?
Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, u to nema nikakve sumnje. Više od 150 milijuna ljudi svakog se dana barem jednom spoji na ovu stranicu, u namjeri da pogledaju što trenutno rade ljudi koji su im važni u životu te da drugima daju do znanja i čime se sami bave.
I dok je većini Facebook omiljena razbibriga, mnogi ga koriste i u poslovne svrhe, piše portal Mashable.
Rezultati nedavno provedenog istraživanja kažu kako gotovo 18,5 milijuna Amerikanaca tvrdi da im je Facebook na neki način pomogao u traženju posla, a 8 milijuna to tvrdi za Twitter. S druge strane, ni LinkedIn ne stoji loše, budući da ga zaslužnim za trenutno radno mjesto smatra 10,2 milijuna ljudi.
S ovim se podacima slažu i stručnjaci za traženje posla, tvrdeći kako su društvene mreže odličan alat za to iz dva razloga - prvo, pomažu nam stvaranju poslovne mreže, što je u moderno doba iznimno važno te drugo, snalaženje u prostoru društvenih mreža vrlo je dobra i poželjna radna osobina i vještina, koja vam može dati prednost pred nekime tko u tome nije toliko vješt.
Mashable donosi i još nekoliko zanimljivih podataka:
1 od 6 radnika koristi društvene mreže da pronađe posao, što je 16% radne snage i rast od gotovo 5 posto u odnosu na godinu ranije.
9 od 10 osoba koje traže novi posao imaju profil na nekoj društvenoj mreži.
Zanimljivo, postotak ljudi koji koriste društvene mreže u pronalasku posla raste s obrazovanjem i visinom plaće. S druge strane, nije nimalo začuđujuće da se društvenim mrežama najviše koriste radnici mlađi od 40 godina.
Svaka četvrta osoba koja ima više od 150 prijatelja na Facebooku pronašla je preko njega posao.
Evo i nekoliko korisnih savjeta za traženje posla pomoću društvenih mreža:
FACEBOOK - koristite bilješke (notes) umjesto pisanja statusa, jer bilješke ostaju u novostima (feed) vaših prijatelja znatno duže nego statusi. Koristite ih kako biste opisali svoju situaciju i poslovne interese
TWITTER - pratite tvrtke koje vas zanimaju. Iako je Twitter puno bolji medij za praćenje kratkih novosti od Facebooka, većina naših tvrtki još uvijek nema ažurni profil na njemu, stoga se morate osloniti na Facebook
LINKEDIN - koristite jednu te istu fotografiju na svim društvenim mrežama gdje tražite posao. Korištenje jedne fotografije pomoći će potencijalnom poslodavcu da vas lakše zapamti
Želite li detaljnije pogledati ovu zanimljivu statistiku u formi infografike, slijedite ovaj LINK.
Novi komentar