Kako diesel utječe na kvalitetu zraka?
Kvaliteta zraka glavna je tema rasprave diljem cijele Europe - rasprave koja je često usmjerena na dizelska vozila
Bosch objašnjava zašto je dizel ključan za postizanje ciljnih emisija CO2, kako smanjiti emisije dušikovih oksida i koji utjecaj pušači i gume imaju na emisije čestičnih tvari.
Kvaliteta zraka glavna je tema rasprave diljem cijele Europe - rasprave koja je često usmjerena na dizelska vozila.
„Prema Boschevu mišljenju, važno je da se rasprava o kvaliteti zraka temelji na činjenicama", izjavio je dr. Rolf Bulander, predsjednik poslovnog područja Rješenja za mobilnost.
„Dizelski motori nikada nisu bili važniji. Ta je tehnologija ključna za postizanje ciljnih vrijednosti emisija CO2 za vozni park - ona je osobito u Europi neophodna za postizanje tog cilja", rekao je dr. Rolf Bulander, predsjednik poslovnog područja Rješenja za mobilnost. Dizelski automobili proizvode približno 4 posto svih emisija CO2 u Njemačkoj. Od 2021. godine gornja granica emisija prosječnog novog automobila u EU iznosit će 95 g/km CO2. I u drugim regijama kao što su SAD i Kina vozila bi trebala postati mnogo ekonomičnija u sljedećih nekoliko godina. Emisije CO2 kod dizelskih motora s unutarnjim izgaranjem moguće je smanjiti za čak 10 posto. Poboljšana aerodinamika i smanjenje trenja kotača mogli bi opet dovesti do dodatnih poboljšanja. Elektrifikacija će dizelskim motorima pružiti još jedan oblik podrške, osobito za velika i teška vozila kao što su gradski terenci (SUV). Bosch na tom području nudi brojna rješenja, kao na primjer 48-voltni osnovni hibrid koji može smanjiti emisije CO2 u stvarnim situacijama tijekom vožnje za do 15 posto.
Novi komentar