« Biznis
objavljeno prije 1 mjesec i 11 dana
BIZNIS

JYSK slavi uspješnu poslovnu godinu

JYSK Hrvatska bilježi rast prometa od 18,6% uz snižene cijene na više od 50% najprodavanijih proizvoda

Dobra godina, nema što...
Dobra godina, nema što... (Arhiva)
Više o

poslovna godina

,

Jysk

U financijskoj godini 2023./24. JYSK je na globalnoj razini ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde DKK (594 milijuna EUR) i prometa od 41,4 milijarde DKK (5,6 milijardi EUR). U istom periodu EBIT JYSKa u Hrvatskoj povećan za 28,6 % u odnosu na prošlu godinu, dok mu je promet porastao za 18,6%. Maloprodajni lanac dodatno je snizio cijene na više od 50 posto svojih najprodavanijih proizvoda, što je na globalnoj razini privuklo rekordnih 11,9 milijuna novih kupaca.

Unatoč nesigurnosti i padu inflacije, potrošači su i dalje pažljivo birali gdje troše novac. JYSK je ostao njihov prvi izbor za proizvode za spavanje i uređenje doma, zahvaljujući kombinaciji kvalitete i konkurentnih cijena.

"Rezultati za ovu financijsku godinu su iznimni. Zahvaljujući predanosti naših zaposlenika i njihovoj usmjerenosti na kupce, oborili smo rekorde u prometu i privukli milijune novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina," izjavio je Rami Jensen, predsjednik i CEO JYSKa.

Ulaganja u širenje

U posljednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih trgovina u Europi i uložio u 489 projekata vezanih uz modernizaciju postojećih trgovina, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja.

Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, suvremena distribucijska centra u Nizozemskoj i Španjolskoj.

Ambiciozni ciljevi održivosti

U skladu s Pariškim sporazumom, JYSK je postavio jasne ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova. Do 2032. planira smanjiti emisije u vlastitim operacijama za 50,4% te osigurati da 72,5% dobavljača postavi svoje ciljeve i dobije odobrenje za njih od strane Science Based Tartgets inicijative do kraja 2028. financijske godine.

"Održivost je ključni dio našeg poslovanja. Želimo smanjiti utjecaj na okoliš i omogućiti našim kupcima održive proizvode po pristupačnim cijenama," rekao je Jensen.

Planovi za budućnost

JYSK planira daljnje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih trgovina izvan Europe u Maroku tijekom proljeća 2025. Trenutačna strategija završava u idućoj financijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u tijeku.

"Neizvjesnost u maloprodaji postala je uobičajena. Naša snaga leži u prilagodljivosti i dugoročnom planiranju, što nam omogućuje kontinuirani rast," zaključio je Jensen.

03.12.2024. 07:52:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh