« Hrvatska
objavljeno prije 16 godina i 1 mjesec

Ina najvredniji hrvatski brend

Više o

HT

,

INA

,

Brand Finance

,

Konzum

Konzultantska tvrtka Brand Finance predstavila je najvrednije hrvatske korporativne brendov, a na čelu ljestvice Top 100 najvrednijih nalaze se Ina, HT i Konzum.

Vrijednost Ininog brenda procjenjuje se na 617 milijuna američkih dolara. Na drugom mjestu se nalazi T-Hrvatski telekom (591 mil. dolara), treći je Konzum (530 mil. dolara), četvrti T-Mobile Hrvatska (432 mil. dolara), a peta je Adris grupa (415 mil.dolara). Slijede VIPnet (330 mil. dolara), Zagrebačka banka (322 mil. dolara), PBZ (299 mil.  dolara), Podravka (242 mil. dolara) i Pliva (232 mil. dolara). (METRO) 

22.05.2008. 23:58:05
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh