Huawei na tržištu modne tehnologije
Dizajnerski impresivni nosivi pametni uređaji lansirani su pod novom #FashionForward vizijom branda
Ako ste umorni od kockastih, beskarakternih pametnih satova ili drugih digitalnih dodataka dosadnog izgleda, svakako će vas obradovati ova vijest - Huawei je nedavno najavio #FashionForward, novu razvojnu viziju za pametne nosive proizvode, orijentirajući svoja nadolazeća izdanja na stilsko fokusiran dizajnerski smjer. Ovome zaokretu cilj je podizanje integracije tehnologije i mode na višu razinu te osnaživanje korisnika da personaliziraju svoje zdravstveno i sportsko putovanje bez zanemarivanja osobnog stila.
Novi dizajnerski manifest nazvan Fashion Forward signalizira da Huawei preuzima svoju nišu na tržištu gadgeta, spajajući modu i dizajn u procesu istraživanja i razvoja, što je već sad vidljivo u napretku tehnologija nedavno lansiranih nosivih uređaja za zdravlje i fitness. Započinjući putovanje s novim modelima WATCH GT 4 serije, Huawei u nadolazećim godinama planira pretvoriti svoje tehnološke uređaje u nosivu umjetnost.
Razvoj u korak s vremenom - Spajanje trendovskog dizajna s bezvremenskom vještinom izrade
Možda je najveća odluka koja trenutno dijeli potrošačko tržište nemogućnost izbora između tehnološki naprednih funkcija pametnog sata i bezvremenskog dizajna analognog sata. Iako su ta tržišta neko vrijeme ostala odvojena, čini se da je budućnost više naklonjena pametnim satovima. Naime, većina potrošača generacije Z preferira pametne satove u odnosu na luksuzne mehaničke, ali postoji i znatan broj pojedinaca koji rado nosi i analogne i pametne satove. Huawei rješava ovu postojeću dilemu na tržištu spajanjem klasičnog dizajna inspiriranog visokom modom s vrhunskom tehnologijom, sve s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva kroz svrhovit dizajn. Sami koraci su vidljivi već s najnovijim HUAWEI WATCH GT 4, čije izdanje od 46 mm u oktogonskom okviru podsjeća na klasični dizajn kultnih satova poput kolekcije Audemars Piguet Royal Oak. S druge strane, dizajn modela od 41 mm oblikovan je tako da nalikuje nakitu, dajući pametnom satu elegantniji izgled koji se praktično može upariti na outfite za formalne i svečane prigode ili čak za one opuštene večernje izlaske s prijateljima.
Ulaganje u funkcionalan dizajn potkrijepljeno brojnim istraživanjima
Put prema novoj #FashionForward strategiji nije se dogodio preko noći i zapravo je započeo prije mnogo godina. Godine 2015. Huawei je pokrenuo prvi Centar za istraživanje estetike u Parizu, s narednim otvaranjem centara u glavnim modnim prijestolnicama, Milanu i Londonu. Ove su inicijative pokrenute kao dio Huawei nastojanja za razumijevanje rastućih i promjenjivih potreba potrošača koji su itekako svjesni stilskog značaja nosive tehnologije.
Ova ulaganja su svakako urodila plodom jer je Huawei tijekom godina lansirao serije revolucionarno dizajniranih pametnih satova koji se zaista razlikuju od onih konkurentskih brandova. Tako je, na primjer, HUAWEI WATCH GT 2 donio debi prve integrirane 3D zakrivljene staklene površine u industriji, pružajući iskustvo dodira bez granica koje utjelovljuje mainstream jednostavnost i profinjenu modnu svijest.
Uz inicijative za unapređenje dizajna svojih proizvoda, Huawei je poduzeo korake i u osiguravanju razvoja materijala za izradu što je poglavito postalo vidljivo predstavljanjem nagrađivanog ronilački orijentiranog pametnog sata HUAWEI WATCH Ultimate, koji donosi kućište napravljeno od tekućeg metala na bazi cirkonija. HUAWEI WATCH GT 4 serija preuzima sve uspješnice dugih godina istraživanja u dizajnu i primjeni materijala, uvodeći profinjenu teleću kožu i fluoroelastomer kao remene koji su dovoljno izdržljivi i svestrani za niz aktivnosti.
Dizajn usmjeren na korisnika kroz jednaku predanost značajkama zdravlja i fitnessa
Moda je ništa bez suštine i svrhe - Huawei je to jasno dao na znanje da njegova potraga za dizajnerskim poboljšanjima neće isključiti stalni napredak inovacija tehnologije potrebne za zdravlje i fitness. Sama misija Fashion Forward uključuje fokus na zdravlje i sport, jer dobar izgled je ponajprije samopouzdanje koje dolazi od wellbeinga i brige za vanjsko i unutarnje stanje pojedinca. Kako bi u potpunosti postigao svoju viziju, brand Huawei je najavio partnerstvo s više od 100 profesionalnih institucija diljem svijeta kako bi ostvario više od 200 raznih razvojnih suradnji i patenata.
HUAWEI WATCH GT 4, na primjer, nije samo njegova estetska vanjština. Ova serija uvodi nove značajke poput nadograđenog HUAWEI TruSeenTM 5.5+, koji poboljšava stabilnost čitanja praćenja srca za 30% zahvaljujući boljim inteligentnim algoritmima. S 24-satnim očitanjima, poboljšana značajka praćenja srca također poboljšava druge zdravstvene i fitness značajke kao što su StayFit aplikacija za upravljanje kalorijama, Sleep management i Menstrual Health management 3.0, pružajući korisnicima cjelovitiju procjenu ukupnog zdravlja korisnika.
Što #FashionForward strategija znači za budućnost branda Huawei
Iako je najava Fashion Forward strategije nova vijest za Huawei, evolucija branda u dizajnerskim okvirima već je široko prepoznata u posljednjih nekoliko godina. Huawei je dobio nagradu EISA četiri uzastopne godine zaredom za svoje nosive uređaje, a posljednja je dodijeljena HUAWEI WATCH Ultimate, koji je proglašen EISA Premium pametnim satom 2023. Ove su godine Huawei pametni nosivi proizvodi osvojili i 2023 iF Design Award.
Iako je Huawei već napravio napredak u području modne tehnologije, može li ova nedavna promjena strategije značiti još više dizajnerskih novosti za potrošače? To tek trebamo vidjeti kroz za buduće proizvode tvrtke Huawei, ali definitivno se možemo veseliti uzbudljivijem tržištu pametnih satova u bliskoj budućnosti.
Cijene i dostupnost
HUAWEI WATCH GT 4 već je dostupan na lokalnom tržištu u dvije različite veličine te ukupno šest različitih boja.
Novi komentar