Hrvati i dalje ne štede na mobitelima
Istraživanje tržišta pokazalo je da se Hrvati puno lakše odriču izlazaka i odjeće nego mobitela i mobilnih usluga.
Gotovo 80% hrvatskih građana osjetilo je gospodarsku krizu na kućnom proračunu, od kojih se 80% odlučilo za štednju na izlaske, odjeću i drugo, a 52 posto njih ipak se ne namjerava odreći mobitela i mobilnih usluga.
Istraživanje, pod nazivom "Tele2 džepni barometar", provela zagrebačka agencija 'mmd' za potrebe Tele2 na 400 ispitanika u četiri najveća hrvatska grada (Zagreb, Osijek, Split i Rijeka).
Među razlozima i ciljevima tog istraživanja predsjednik Uprave Tele2 Johan Granlund ističe želju tog operatera da dozna koliko stvarno njihovi korisnici u krizi mogu uštedjeti ne mijenjajući navike.
Istraživanje je pokazalo i da je 45 posto ispitanika razmišljalo o promjeni mobilnog operatera kako bi uštedjeli.
Po računici Tele2, njihov prosječni korisnik na godinu može uštedjeti 1217 kuna, a u izračun tog podatka, kako objašnjavaju, uzeli su u obzir sve Tele2 pretplatnike na tri tarife te izračunali uštedu svakog pojedinog Tele2 korisnika na godinu s obzirom na to koliko bi trošio na najpovoljnijim tarifama u konkurenciji.
Izvor: Hina
Novi komentar