Gucci najbolja modna marka
Internetska anketa tvrtke Nilsen otkrila čiju odjeću svijet najviše voli
Modna marka Gucci najpoželjniji je dizajnerski brend na svijetu. U internetskoj anketi u kojoj je sudjelovalo više od 25.000 ljudi iz čak 48 država, drugo i treće mjesto osvojili su također poznati brendovi, Chanel i Calvin Klein, prenosi portal Blic. Anketa kompanije za tržišna istraživanja Nilsen pokazala je kako bi jedan od pet potrošača kupio proizvode s potpisom Guccija, naravno, kada novac ne bi bio u pitanju.
Znaju svoj posao
Četvrto mjesto u anketi, koja je očito izazvala veliki interes, podijelila su četiri modna maga: Louis Vuitton, Christian Dior, Versace i Giorgio Armani koji je u sličnoj anketi 2006. godine bio prvoplasirani, prenosi agencija Blumberg. Najskloniji marki Gucci bili su ispitanici iz Indije i Ujedinjenih Arapskih Emirata. Njih 37 posto izjavilo je da bi prije kupili proizvode s logom Guccija nego bilo koju od 24 robne marke iz njihove zemlje.
Vrijednosti‘Gucci je uspio povećati vrijednost brenda u jednoj iznimno konkurentnoj, nestabilnoj i hirovitoj industriji, kao što je modna. To su postigli stalnim usađivanjem ključnih vrijednosti brenda u sve proizvode’, kaže Patrick Dod.- U posljednje dvije godine Gucci je uspio održati, pa čak i povećati vrijednost brenda u jednoj iznimno konkurentnoj, nestabilnoj i hirovitoj industriji, kao što je modna. To je postignuto stalnim usađivanjem ključnih vrijednosti brenda u sve proizvode, od parfema i sunčanih naočala do ostalih modnih detalja - nakita, torbica i odjeće. Oni se jednostavno trude i znaju raditi svoj posao, izjavio je u povodu rezultata ankete predsjednik Nilsena za Europu Patrick Dod.
Trendovski predmeti
Kompaniju Gucci, koja se nalazi u vlasništvu francuske grupacije za maloprodaju PPR, sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća su ‘podigli iz mrtvih’ dizajneri Tom Ford i Domenico De Sole.
Oni su čuvene torbice s ručkama od bambusa i logo s dva isprepletena slova ‘G’ učinili modernim, profitabilnim i uvijek trendovskim predmetima koje obožavaju ljubiteljice marki diljem svijeta. (METRO)
Novi komentar