Govorite li emoji?
TLC ide ukorak s internet generacijom: emoji su u središtu novog vizualnog identiteta kanala
Kompanija Discovery Networks CEEMEA je danas predstavila novi vizualni identitet za TLC, kanal posvećen ženama, koji se temelji na jedinstvenom konceptu „OMG with heart" („OMB sa srcem") i uvodi emoji jezik za komunikaciju sa svojim gledateljima.
Integrirana kampanja za novi vizualni identitet je bazirana na dvije temeljne vrijednosti kanala TLC, iznenađenju i emocijama, te slavi sve ono što TLC predstavlja, a tu su nevjerojatne ljudske priče koje izazivaju snažne reakcije gledatelja. U sklopu kampanje življim je bojama osvježen izgled samog kanala kao i njegov logotip.
Emoji simboli su uobičajeni u komunikaciji na društvenim mrežama, univerzalno se koriste za prenošenje osjećaja i iskustva, te zauzimaju centralno mjesto u popularnoj kulturi. TLC će iskoristiti moć emojija kako bi se bolje povezao s publikom - uživo u programu i van njega. Kroz vlastitu bazu emojija TLC će predstaviti raznolikost sadržaja i likova iz stvarnog života koji se prikazuju na kanalu.
„TLC je pokrenut prije pet godina i trenutno je vodeći zabavni kanal posvećen ženama diljem središnje i istočne Europe, Bliskog Istoka i Afrike (CEEMEA regija), te najšire distribuiran kanal posvećen ženama u cijelome svijetu. Vjerujemo kako je emoji jezik savršen za izražavanje i intenziviranje emocija te opisivanje likova s TLC kanala u duhovitom, toplom i iskrenom tonu. Na ovaj se način približavamo mlađoj i široj publici, te dajemo još privlačniji i vrjedniji proizvod kako za distribuciju tako i partnerima za oglašavanje.", izjavio je Paul Welling, SVP za kanale, Discovery Networks CEEMEA.
Razvijen pod vodstvom Stephena Roylea, višeg kreativnog direktora Discovery Networks CEEMEA, kampanja „OMG with heart" („OMB sa srcem") uključuje upotrebu emojija na više kreativnih načina, u video spotu posvećenom TLC brandu, reklamama u programu, tiskanim oglasima, vanjskom oglašavanju i materijalima za digitalno oglašavanje, koji svi odišu zaigranošću, hrabrošću i pozitivnošću TLC-a. Društveni mediji će igrati vrlo važnu ulogu u kampanji i pozivat će TLC fanove da izraze svoje osjećaje na zabavan način, povezujući se s emocionalnim trenucima iz ključnih TLC serijala.
Glavne teme u programu TLC-ja su vjenčanja, hrana, obitelj i veze, medicina, životna putovanja, tjelesne promjene i upoznavanje partnera s uvijek prisutnim zapletom, te je kampanja fokusirana upravo na serijale koji definiraju brand poput novih sezona Šef slastičarnice i Vjenčanica iz snova, ili uzbudljivih premijernih serijala poput: Dvoje na milijun, Moj ekstremni višak kože, Samohrani otac u potrazi i Slaba šansa.
Novi komentar