GAP u Arena Centru imat će 800 kvadrata prostora
GAP je američki brand koji se prvi put pojavljuje u regiji i bit će glavna konkurencija španjolskoj Zari do pojave H&M-a
Američki GAP otvorit će prvi svoj dućan u regiji u Zagrebu 5. studenoga. Ta američka inačica planetarno popularnog H&M-a nije Hrvatima toliko bliska kao švedska korporacija, ali je u svijetu sinonim za sličnu vrstu ponude i cijena.
Posebnost GAP-a, tj. ono što američke proizvođače mode čini različitima od europskih je pažnja koju daju praktičnosti proizvoda pa će npr. roditelje djece nestardandnih veličina obradovati činjenica da se GAP-ove hlače proizvode u tri različite širine: slim, regular i plus.
GAP dakle ima u svojoj ponudi i modu za djecu, uz asortiman za žene i muškarce pa će tako, nakon Zare, biti još jedna modna marka koja će utažiti žeđ Hrvata za H&M-om. Razlog zašto GAP ne izaziva toliku pozornost kakvu su izazvali dolazak Zare i najava dolaska H&M-a jest u činjenici da u zemljama najbližima Hrvatskoj nema GAP-ovih dućana. U Njemačkoj ih, naime, nema već nekoliko godina zbog problema koje su imali s optužbama o iskorištavanju dječjeg rada.
GAP su osnovali 1969. godine Donald G. Fisher i Doris F. Fisher u San Franciscu u Kaliforniji. Kompanija ima pet glavnih brandova: GAP, Old Navy, Banana Republic, Piperlime i Athleta. Zapošljava otprilike 135 tisuća djelatnika u više od tri tisuće dućana diljem svijeta, od kojih je oko 2500 u Sjedinjenim državama.
Bio je najveći maloprodajni modni lanac u svijetu dok ga nedavno nije pretekla Inditex grupa, španjolska kompanija čiji je glavni modni brand upravo Zara.
Novi komentar