« Hrvatska
objavljeno prije 15 godina i 4 mjeseca
olupina nije pregledana

Elektronika na "vlaku smrti" 127 puta signalizirala grešku

Vlak je navodno izletio iz tračnica zbog retardanta TG-300, no čini se da to nije i jedini uzrok nesreće

(Vlado Bašić/CROPIX)
Više o

vlak smrti

,

retardant tg-300

Prema pisanju Večernjeg lista, nagibni vlak koji je prije tri mjeseca iskliznuo iz tračnica još nije pregledan od strane stručnjaka pa zato još nije poznato je li vlak uopće bio tehnički ispravan te zašto nije zakočio.

Pretpostavka je da je uzrok iskakanja premazivanje tračnica retardantom TG-300, ali, kako trenutno stvari stoje, javila se sumnja u korektnost dosadašnje istrage. Retardant možda i nije jedini krivac nesreće.

Trenutno se olupina nalazi na kolodvoru u Solinu. Podsjetimo, nesreća je odnijela šest života, a čak 60 osoba je ozlijeđeno.

Strojovođa je navodno dan prije nesreće prijavio da nagibni sustav ne radi te da postoji još problema s tehnikom.

Elektronika je 127 puta javljala strojovođi da smanji brzinu na 80 km/h upravo zbog nepravilnog funkcioniranja vlaka, piše Večernji.

Osim toga, strojovođa je primijetio i da škripe amortizeri, a nije radila ni klima. Nepravilan rad prijavio je i kondukter Ivica Mišković.

Bilo kako bilo, strojovođa Joško Palinić još nije ispitan iako je i sam HŽ osnovao povjerenstvo koje je trebalo pružati stručnu potporu policijskim službenicima i istražnom sudcu.

13.10.2009. 22:56:20
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh