Dvadeset godina Magme
Dugoročni cilj Magme je daljnji rast i širenje na tržištima na kojima već posluje te ulaz na nova tržišta
Predsjednik Uprave Magme Goranko Fižulić kazao je kako je Magmin kratkoročni cilj - u uvjetima krize osigurati stabilno poslovanje ostvaren, a srednjoročni cilj koji nosi radni naziv "Povratak u budućnost" znači da se tvrtka želi vratiti u vrijeme 2005. i 2006. i prihod koji su njene trgovine tada ostvarivale po četvornom metru.
Fižulić je najavio i kako će u narednom razdoblju otvoriti novi koncept trgovina - Magma lifestyle trgovine koja ujedinjuje asortiman za dom i određene robne marke u modnom segmentu. Prva takva eksperimentalna trgovina bit će otvorena u Rijeci do kraja godine.
Osvrnuvši se na razvoj tvrtke u proteklih 20 godina Fižulić je istaknuo i kako su oni tvrtka koja je rasla generičkim rastom, tvrtka koja se prilagođava trenutnim mogućnostima kupaca i ako to uspiju budućnost im je osigurana.
Napominje i kako danas kod građana nema povjerenja u "bolje sutra", a bez toga nema ni potrošnje. Troši se manje nego se može, što je pogubno za svako gospodarstvo, kazao je.
Na novinarski upit kada bi gospodarska kriza mogla završiti rekao je da ako banke u razvijenom svijetu počnu posuđivati novac u zadnjem kvartalu ove i prvom kvartalu iduće godine onda Hrvatska ima šansu za prve naznake oporavka i pozitivnog rasta u drugom kvartalu 2010. Kazao je i kako Hrvatska ovisi o ponovnom povratku inozemnih investicija.
Adekvatna politika Vlade može u tome pomoći, no kako je naredna godina zadnja pred redovne izbore nije za očekivati da će ova ili bilo koja druga Vlada povući bilo kakve radikalne reforme ili rezove, kresati svoju potrošnju i troškove, kazao je te naglasio kako ostaje samo vanjski svijet da omogući izlazak iz krize.
Upitan za komentar najave mogućnosti donošenja ustavne odredbe o nezastarjevanju kriminala u pretvorbi Fižulić je rekao kako je Magma nastala kao generička kompanija i nije sudjelovala u pretvorbi.
No, pretvorba će se povlačiti na ovim prostorima i ako njeni repovi ne budu riješeni na odgovarajući način uvijek će na dijelu poduzetništva ili onima koji se bave poduzetništvom biti sjena i stigma.
U Hrvatskoj se još uvijek bogatsvo i rad ne mogu povezati u istu kategoriju, nego se povezuju bogatstvo i snalaženje, bogatstvo i prevaru, bogatstvo i nepoštenje, a da bi vrednovali rad na pravi način moramo povjerovati da je moguće bogaćenje ali samo radom, kazao je Fižulić. (Hina/Metro-portal)
Novi komentar