Dukat jača kao regionalni brend
Kompanija drži prvu ili drugu poziciju na svim tržištima na kojima je prisutna

Mliječna industrija Dukat od siječnja ove godine preuzela je ulogu Lactalisova centra za upravljanje poslovanjem na tržištima Rumunjske, Bugarske i Albanije, a u Srbiji je upravo u tijeku tranzicija robne marke Somboled u robnu marku Dukat, čime se nastavlja jačanje Dukata kao regionalne marke.
Prva etapa rebrending procesa u Srbiji započela je 23. siječnja s ključnim kategorijama proizvoda - svježim mlijekom i nearomatiziranim jogurtima, dok će cjelokupni asortiman somborske tvornice Somboled pod robnom markom Dukat potrošačima biti predstavljen u drugoj etapi rebrending procesa, od travnja ove godine.
Iz Dukata su podsjetili kako je proizvodnjom Dukat trajnog mlijeka u mljekari Inmer iz Gradačca, koja je u sastav Dukata ušla u svibnju lani, prvi put započela proizvodnja robne marke Dukat izvan granica Hrvatske.
Napominju i kako se s pet proizvodnih pogona u regiji - u Zagrebu, Bjelovaru, Somboru, Gradačcu i Bitoli te s prvom ili drugom tržišnom pozicijom na svim tržištima na kojima je prisutan bilo vlastitom proizvodnjom ili distribucijom, Dukat pozicionirao kao vodeća regionalna mliječna kompanija, a Dukat kao regionalna robna marka.
Novi komentar