Domaće zadaće su besmislene
Kad se uzme u obzir količina truda učenika i roditelja, nema nekog čvrstog dokaza da domaća zadaća donosi korist
Domaća zadaća omiljena je aktivnost svih profesora, koji često zatrpavaju djecu materijalima i zadacima koje trebaju riješiti kod kuće. No, stručnjaci koji se bave edukacijom pratili su učinke domaće zadaće na znanje učenika, i došli su do zaključka da pozitivnih aspekata ima bitno manje nego negativnih, naročito kod djece u osnovnoj školi.
Iako profesori misle da se na taj način razvija odgovornost i utvrđuje znanje, kad domaća zadaća dobije proporcije manje enciklopedije, djeca brzo gube motivaciju i pitaju se zanima li ih uopće to što upravo trebaju napraviti.
Puno bi učinkovitije bilo, smatraju u Obrazovnom istraživačkom institutu u Melbourneu, kad bi roditelji zajedno s profesorima u školi dogovarali primjerenije i kvalitetnije domaće zadaće. Istraživanja su pokazala da je djeci u nižim razredima osnovne škole treba davati zadaće koje traju maksimalno pet minuta i izravno su vezane na gradivo koji se taj dan obrađivao u školi.
Što se tiče gubitka vremena, gube ga i roditelji i profesori, što znači manje vremena za kvalitetno ponavljanje ili obrađivanje novog gradiva.
Novi komentar