Djevojčice kroz igru uče kako postati sponzoruše
Uzbuna među roditeljima zbog online igrice ‘Miss Bimbo game’
Udruge roditelja kritiziraju novu pošast na internetu - igricu u kojoj djevojčice svoje virtualne likove podvrgavaju plastičnim operacijama i daju im tablete za mršavljenje, piše Index.hr.
Na online igricu ‘Miss Bimbo game’ registrirane su i djevojčice u dobi od samo devet godina, koje se brinu o svom ‘alter egu’.
Cilj igre je postati ‘najpoželjnija, najbogatija i najslavnija sponzoruša na cijelom svijetu’. Igrači drže svoje djevojke na zadanoj tjelesnoj težini, dajući im tablete za mršavljenje.
Veće grudi i bogat dečko
Nadmeću se jedni protiv drugih u natjecanjima ljepote, kako bi zaradili novac kojim svoje likove oblače u donje rublje i vode ih u noćne klubove. Postoje i misije, kao odlazak na plastičnu operaciju kojom njihova sponzoruša dobiva veće grudi, te pronalazak bogatog dečka koji će ih financirati.
Slika stvarnostiNicolas Jacquart, 23-godišnji kreator igre ‘Miss Bimbo game’ iz Tootinga u južnom Londonu, kaže kako igra ne radi ništa drugo nego na šaljiv način oslikava stvaran život. ‘To je bezazlena zabava i još bezazlenija igra’, zaključio je.
Neke od bitnih stvari na koje igračice moraju paziti su glad, žeđ i sreća. Igra koja je pokrenuta prije mjesec dana ima već 200.000 igrača u Velikoj Britaniji. Riječ je većinom o djevojčicama u dobi od 9 do 16 godina. U Francuskoj je igra u godinu dana privukla 1,2 milijuna igrača, ali je naišla na osude roditelja.
Opasan uzor
- Jedno je ako dijete prepoznaje tu igru kao neozbiljnu i glupu. Opasnost je u tome da devetogodišnje dijete ne vidi ironiju u tome i uzme sponzorušu kao svoj uzor. Mnogi roditelji nemaju pojma što njihova djeca gledaju putem interneta - rekao je Bill Hibberd, glasnogovornik udruge za prava roditelja Parentkind. (METRO)
Novi komentar