Discovery Networks i Eurosport udružuju snage
Ujedinjeni distribucijski tim Discoveryja i Eurosporta prodavati zajednički portfelj od 22 kanala u srednjoj i istočnoj Europi, Bliskom Istoku i Africi
Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East i Africa (CEEMEA), dio kompanije Discovery Communications, vodeće svjetske Pay-TV mreže, najavio je danas da će ujedinjeni distribucijski tim Discoveryja i Eurosporta prodavati zajednički portfelj od 22 kanala u srednjoj i istočnoj Europi, Bliskom Istoku i Africi.
Tim koji će voditi potpredsjednica distribucije Oxana Yanushkovskaya bit će zadužen za distribuciju najuzbudljivijeg portfelja u regiji koji uključuje kanale posvećene dokumentarnom i reality programu, zabavi, stilu života i sportu. Zajednički portfelj uključuje kanale Eurosport - broj 1 paneuropski sportski kanal, Discovery Channel - broj 1 dokumentarni program, TLC - broj 1 internacionalni kanal posvećen ženama i ID Xtra - broj 1 kanal u sferi napetosti i misterija.
Oxana Yanushkovskaya, potpredsjednica za distribuciju Discovery Networks CEEMEA, je izjavila: "Sportski je program ultimativna forma televizijske zabave i prirodni razvoj Discoveryja koji je 30 godina vodeći u tom segmentu. Povezivanjem naših sjajnih brendova, sjajnih ljudi i velikih ambicija možemo se usmjeriti na stvaranje novih vrijednosti za suradnike, oglašivače, publiku i dioničare, a to je moguće jer na tržište izlazimo kao jedan portfelj."
Prodajnom agencijom Eurosporta i dalje će upravljati Benjamin Deshayes, koji dolazi na novu poziciju zamjenika direktora za distribucijsku strategiju CEEMEA pri Discoveryju, i odgovara potpredsjednici distribucije Oxani Yanushkovskayoj.
U posljednjih je nekoliko tjedana Eurosport 25. put zaredom prenosio Tour de France, ostvarivši preko 50 milijuna gledatelja s rekordnim prijenosom od 350 sati na kanalima Eurosport i Eurosport 2, uključujući 90 sati prijenosa uživo, sve u visokoj rezoluciji.
Istovremeno, Discovery Networks International je objavio podatke za svoje najuspješnije tromjesečje do sada. S rekordnom gledanosti i online rastom na internacionalnoj razini, DNI je dosegnuo 621 milijuna gledatelja diljem svijeta (s godišnjim rastom od 3%) u drugom tromjesečju 2014. DNI nastavlja eksponencijalno rasti u svojoj 25-oj godini - ostvarena je najveća gledanost (s godišnjim rastom od 9%) i najveći broj posjetitelja web stranica ( s godišnjim rastom od 45%) i društvenih mreža (s godišnjim rastom od 250%).
Novi komentar