« Zagreb
objavljeno prije 15 godina
DOMAĆA PAMET

Digitel, HRT i Ingra žele zajedno upravljati Arenom

Antunović danas kaže kako je najvažnije da upravitelj Arene garantira određeni broj priredbi, odnosno godišnju popunjenost 200 dana, koliko je potrebno da dvorana ne bi stvarala gubitke.

Fotografija vijesti
Više o

zagrebačka Arena

Na treći natječaj za upravljanje dvoranom Arena Zagreb stigla je samo jedna ponuda, i to tvrtke Arena poslovno upravljanje iza koje se nalazi domaći konzorcij u sastavu - event agencija Da!, koja je dio Digitel komunikacija, HRT-ov Orfej, građevinska tvrtka Ingra, koja je ujedno vlasnik Arene, Dialogos studio za grafički dizajn i Intel, tvrtka za financijsko savjetovanje piše Business.hr

Potvrđeno je to u Zagrebačkom holdingu, koji je natječaj raspisao, ali i u domaćem konzorciju u kojem zasad samo poručuju da su zajedničkim snagama ujedinili različite segmente poslovanja koji mogu pridonijeti kvalitetnom upavljanju dvoranom Arena Zagreb.

Natječaj za upravitelja dvorane službeno se zaključuje danas u podne, kada će biti otvorene i ponude.

Tvrtka Arena poslovno upravljanje registrirana je na Trgovačkom sudu u Zagrebu 20. srpnja 2009., a kao adresa navedena je Ulica Alexanera von Humbaldta 4b, na kojoj je registrirana i Ingra. Poduzeće koje želi upravljati Arenom Zagreb ima dva direktora: Tomislava Ricova, koji je dugogodišnji direktor agencije Da!, i Hrvoja Cesara.

Ponuda domaćeg konzorcija nije iznenađujuća jer je na neki način najavljivana još prije šest mjeseci kada je gradonačelnik Milan Bandić, nakon poništenja drugog natječaja, rekao kako bi želio da dvoranom Arena upravlja domaća pamet. To je u rujnu potkrijepio i Zdenko Antunović, direktor gradske tvrtke Zagreb Arena, koja je u posljednjih godinu dana upravljala dvoranom. Tada je za Business.hr kazao da će se posao upravljanja Arenom pokušati sklopiti s domaćim tvrtkama te da su počeli i pregovori s HRT-om jer dvorana iza sebe treba jaku televizijsku kuću.

Antunović danas kaže kako je najvažnije da upravitelj Arene garantira određeni broj priredbi, odnosno godišnju popunjenost 200 dana, koliko je potrebno da dvorana ne bi stvarala gubitke. Prošle je godine dvorana bila popunjena 150 dana, s ulazima i izlazima, a za ovu godinu, ističe Antunović, u Areni je već rezervirano 140 dana.

„Naš najveći problem s dosadašnjim ponuđačima koji su se javili na natječaje bio je što nisu ništa garantirali, a tražili su od Grada dva milijuna kuna godišnje fiksne naknade. Vidjeli smo kakvih je problema imala splitska Spaladium Arena s Global Spectrumom“, ističe Antunović.

Podsjetimo, prvi natječaj za upravitelja zagrebačke dvorane poništen je u veljači 2009. uz obrazloženje da tvrtke koje su se javile nisu platile polog od pet milijuna kuna, a na drugom nadmetanju ni jedan ponuditelj nije dao garancije da može sam, bez troška na račun Grada Zagreba, upravljati dvoranom. Mnogi su već postavljali pitanje je li Gradu uopće u interesu pronaći vanjskog upravitelja.

Gradska tvrtka Zagreb Arena, dobije li dvorana novog upravitelja, imat će nadzornu funkciju i brinuti se o popunjenosti Arene 30 dana, koliko na raspolaganju godišnje ima Grad, kaže Antunović.

 

01.02.2010. 09:37:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh