« Hrvatska
objavljeno prije 15 godina i 8 mjeseci
17. FESTO

Bruketa & Žinić opet pobijedili

U konkurenciji je bilo ukupno 368 radova, a dijelile su se i nagrade za najgledanije domaće emislije

(Željko Šop, CROPIX)
Više o

Bruketa&Žinić OM

,

Festo

,

Digitel

,

Kuharić & Matoš

Najveća nagrada 17. Festivala tržišnog oglašavanja FESTO-a za komunikacijski projekt godine, koja je ove godine prvi put dodijeljena, pripala je večeras u Opatiji radu "Bilo kuda igra svuda", tj. oblikovnoj manufakturi Bruketa&Žinić, koja ga je izradila za prehrambenu industriju "Kraš."

Na završnoj festivalskoj svečanosti večeras su dodjeljene i ostale nagrade FESTO-a za najbolje radove - brončana, srebrna i zlatna zvona u devet kategorija ( tv i kino oglas, radio oglas, tiskovni oglas, vanjski oglas, cjelovita kampanja, izravna komunikacija, interaktivna komunikacija, inovativna komunikacijska rješenja i eventi) za koja se natjecalo 277 radova.

Ukupni pobjednik s najviše bodova je oblikovna manufaktura Bruketa&Žinić. Slijede Imago reklamna agencija, Luminus creative, Digitel, Mccann Erickson, Nukleus kreativna agencija, New Moment Ideas Company/Young& Rubicam Brands Zagreb, Unex grupa, Kuharić & Matoš te Tridvajedan tržišne komunikacije.

U konkurenciji za nagrade FESTO-a bilo je ukupno 368 radova.

Tijekom festivala dodjeljene su nagrade za najbolje radio odnosno tv identifikacijske jinglove i najave za koje su konkurirala 64 rada. Zlatnu zvijezdu za radijski jingl dobili su "Političari" Radio Trsata, a u kategoriji tv najava i i identifikacijskih jinglova pripala je najavi emisije "Idemo na put s Goranom Milićem - Južna Amerika".

Na međunarodno natjecanje za najbolje evente, PR aktivnosti i tržišno komuniciranje u turizmu, prijavljeno je 27 radova iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Crne Gore. Najbolji Festo Event je "Noć gutača reklama", nagrada Festo PR Contest pripala je akciji "Čuvam svoje! Kampanja za očuvanje, korištenje i moderniziranje makedonske ćirilice", a Festo Adria Cup dobio je rad "Čarobna škrinjica."

Prvi put dodjeljene su Media prix nagrade za najgledanije domaće emisije. Nagradu u kategoriji dnevnik i emisije vijesti dobio je središnji Dnevnik HTV-a, u kategoriji humorističnih emisija serija "Odmori se zaslužio si", a u kategoriji sapunica, telenovela i dramskih serija "Ponos Ratkajevih".

Nagrađeni su još Dora 2008., "Latinica", kviz "1 protiv 100", "Ples sa zvijezdama", "Večera za 5", Euro 2008. (Poljska-Hrvatska), "Farma" i emisija "Idemo na put s Goranom Milićem".

Na 17. FESTO-u, održanom od 21. do 24. svibnja pod sloganom "Kriza kao komunikacijski poticaj" sudjelovalo je oko 1000 marketinških stručnjaka iz agencija, medija, dizajnerskih studija, odjela za odnose s javnošću, tvrtaka i neprofitnih organizacija, koji su sudjelovali u raspravama i predavanjima o budućnosti elektroničkih medija, tiskanim medijima, regionalnim brandovima i drugim temama.

24.05.2009. 01:47:46
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh