Borovo predstavilo novu kolekciju za 2009.
Borovo je odlučilo modernim pristupom osvježiti staru slavu
Vukovarsko "Borovo" predstavila je danas novu kolekciju za sezonu proljeće-ljeto za 2009. godinu sa 678 modela muške, ženske, djevojačko-dječačke i dječje obuće pod brandom "Patrick", "Stella", "City", "Navitas", "San Marco" i "2 Cool".
Nova kolekciju, koja je predstavljena pod geslom "Vlastitim razvojem proizvoda do tržišta, novih radnih mjesta i uspjeha", osmislili su kreatori i tehnolozi "Kožne obuće Borovo" pod vodstvom glavnog kreatora Ivice Levickog i vanjskog suradnika Vatroslava Mravunca.
"Kao i sve prethodne i ova je kolekcija proizvod vlastitog znanja kadrova tvrtke Borovo, uvažavanja svjetskih modnih trendova i 77-godišnje tradicije u proizvodnji obuće", rekao je direktor "Kožne obuće Borovo" Antun Oklopčić.
Prema njegovim riječima, "Borovo" će tržištu po prvi put nakon 1991. godine predstaviti dio nove kolekcije s poliuretan potplatom načinjenom metodom injektivnog brizganja. Cipele će se proizvoditi na suvremenoj opremi koja stiže tijekom listopada ove godine i bit će montirana u obnovljenom objektu "Nove obućare".
"Upravo ćemo modernizacijom opreme i otvaranjem novih pogona potvrditi činjenicu da smo uspjeli izdržati udar proizvođača jeftine i sumnjive obuće s Dalekog istoka", kazao je napominjući kako više od 40 posto obuće plasiraju u inozemstvo. Isključivo je riječ o proizvodu koji je cijeli nastao u "Borovu", a ne o lohn-poslu, dodao je.
"Kožna obuća Borovo" trenutačno upošljava 245 radnika, a otvaranjem "Nove obućare" bit će otvoreno još najmanje 100 radnih mjesta, naveo je Antun Oklopčić. (HINA)
Novi komentar