BBC troši tisuće funti na obuku zaposlenika za korištenje Facebooka
Brojni kritičari edukacijskog programa, među kojima su i sami djelatnici korporacije te političari, smatraju da BBC ima toliko novca da ne zna kud bi s njim
Medijski gigant BBC potrošio je na desetke tisuća funti u program educiranja zaposlenika da bi znali koristiti Facebook. U korporaciji bi se trebali održati grupni tečajevi među 23,000 radnika iako je korištenje društvenih servisa milijunima ljudi diljem svijeta nešto sasvim prirodno i lako. Stotine djelatnika BBC-a već se zabilježilo za tečajeve u kojima će naučiti kako otvoriti korisnički račun, urediti profil itd. na Facebooku, ali i na Twitteru te Bebou, prenosi Daily Mail. Dvodnevni tečaj košta „manje od 50 funti" po osobi - pretpostavlja se da je do sada utrošeno preko 23,800 funti. No, Facebook je besplatan za korištenje pa su se javili mnogi kritičari koji osuđuju to „bespotrebno trošenje novca" od strane BBC-a.
Brojni djelatnici također su gnjevni zbog nepotrebnog rasipanja novca tijekom teških ekonomskih vremena. Političari samo dodaju da je program dokaz kako BBC ima i više nego dovoljno novca. Jedan od njih je i Phillip Davies, konzervativac, koji se zgraža nad ovom glupošću. Prema njegovim riječima, korporacija očito ima toliko novca da ne zna što će s njim. Jedan od radnika je rekao kako im je savjetovano da stegnu remen, a istovremeno se toliko troši na nešto što nema veze s vezom. Zanimljivo je da BBC, za razliku od brojnih privatnih kompanija iz branše, ne brani korištenje društvenih servisa na internetu.
Nadalje BBC se kritizira da je prerevan u trošenju novca na raznorazne zdravstvene i sigurnosne procedure. Na primjer, Sir Robin Knox-Johnston,Sir Ranulph Fiennes te John Simpson, prilikom snimanja avanturističkog serijala „Top Dogs", morali su proučiti pomalo smiješne, ali opsežne sigurnosne upute - upute koje su dobili upozoravale su na mogućnost prevrtanja, padanja, spoticanja, itd., a morali su proći i instant tečaj preživljavanja u nepovoljnim i opasnim sredinama. BBC naravno brani svoje internetske tečajeve argumentirajući tu praksu kao "potrebno sredstvo koje će pomoći novinarima da razviju učinkovite istraživačke i društvene vještine u svijetu interneta". Nadalje, korporacija dodaje kako se sve financiralo iz jednog fiksnog izvora te da je samo mali dio računa ispostavljen od strane neovisnih trenera, odnosno vanjskih suradnika.
Prema riječima glasnogovornika BBC-a, "cilj ovoga programa je pomaganje novinarima u pronalasku originalnih priča, istraživanja i fotografija uz korištenje najsuvremenijih internetskih tehnologija, a ne da im se objasni kako otvoriti račun na Facebooku".
Novi komentar