Aygo Crazy - Toyotin supermališan sa 200 KS
Konstruiran za vožnju, a ne samo za pokazivanje na autosalonima
Toyota Aygo Crazy je suprotni primjer za sve ‘divlje’ koncepte koji izgledaju fenomenalno na salonima, ali su zapravo aduti od papira, jer nikada ne mogu u realnosti pokazati ništa od svojih fantastičnih performansi.
Toyota je modelom Aygo Crazy krenula korak dalje prema realnosti, te ga je izložila kao koncept koji je u potpunosti u funkciji, što znači da se može voziti po cesti. Crazy će uskoro imati svjetsku premijeru na salonu automobila u britanskoj prijestolnici London Motor Showu.
Mini superauto u realnost donosi duh modela rally grupe B, kao i D1 driftinga. Crazy je u doslovnom smislu imena lud, pruža maksimalan užitak vožnje i kontakt sa podlogom, nema elektronskih pomagala za stabilizaciju vozila, ni serva ni ABS-a...
KarakteristikeStraga ima ugrađeni četverocilindraš 1.8 VVT-i sa TMG turbo conversion kitom, obujam od 1794 cm3, snagu od 200 KS pri 6.700 o/min i okretni moment od 240 Nm.
Aygo Crazy ima 17-colne naplatke sa gumama Goodyear 225/45, a tu je i direktna veza sa Toyotinim sportskim nasljeđem, jer je stražnji spojler izrađen iz ugljičnih vlakana i zapravo preuzet sa trkaćeg automobila američke Champo Car serije.
Crazy ima motor smješten straga i pokreće stražnje kotače. U biti je motor isti onaj koji je pokretao zadnje generacije serijske verzije Toyote Celice i MR2 Roadstera. S njim je uparen ručni petstupanjski mjenjač MR2 Roadstera. Na 1,8 litreni četverocilindrični motor je ugrađen Toyota Motorsport turbo conversion kit i postignuta snaga od 200 KS. Ona je dostatna da Crazy ubrza do stotke za 5,75 sekundi i potjera do 205 km/h.
Dovoljno je ove podatke usporediti sa serijskim trocilindričnim motorom od 68 konjskih snaga, pa da se shvati o kakvoj se to bombi od motora radi. Toyota Aygo Crazy ima oznaku T2 4YGO (turbocharged, dvosjed Aygo). (DK)
Novi komentar