Američka vojska koristi socijalne mreže za praćenje događanja
Iako vojska ne smije slobodno koristiti socijalne mreže, visoki dužnosnici ipak u njima nalaze korisno oružje
Vlada SAD možda ne vjeruje svojim vojnicima dovoljno da bi im dopustila nesmetano korištenje socijalnih mreža pod izlikom sigurnosti, novi dokumenti koji su ugledali svjetlo dana pokazuju da Ministarstvo obrane koristi upravo njih za praćenje i reagiranje na pokrivanje važnih događaja.
Na primjem, zrakoplovstvo je koristilo Twitter, blogove i YouTube kako bi pokušalo kontrolirati reakcije javnosti na prelet predsjedničkog Air Force One preko New Yorka. Izvještaj tzv. Combat Information Cella objašnjava da je, od 28. travnja, frekvencija postova na Tweeter porasla na tri u minuti, a riječ New York probila se na listu najdiskutiranijih tema. Dodatno, YouTube snimka događaja imala je 260 tisuća pregleda.
Combat Information Cell sastoji se od devet ljudi kojima je jedini posao pregledavanje podataka skinutih s weba, otkriva odgovor na zahtjev za informaciju o radu odjela prema Freedom of Information Act.
Odjel nije bio uključen u planiranje preleta Kipa slobode, naglašava glasnogovornik 1st Air Force Al Eakle, nego je pratio ulazak informacija na socijalne mreže kako bi se mogle procijeniti reakcije javnosti i osigurati da se takav negativan priljev više ne ponovi.
Novi komentar