« Biznis
objavljeno prije 8 godina i 7 mjeseci
TOČKA NA A

Agencija Abrakadabra predstavila novi vizualni identitet

Za osmišljavanje novog identiteta zaslužna je agencija Bruketa i Žinić. Miran Tomičić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM

Abrakadabra se mijenja - na bolje!
Abrakadabra se mijenja - na bolje! (Abrakadabra)
Više o

Bruketa&Žinić OM

,

Abrakadabra integrirane komunikacije

,

novi vizualni identitet

Nakon što je prošle godine proslavila prvih, vrlo uspješnih deset godina rada, ove godine agencija se odlučila i simbolički okrenuti novu stranicu. Tako se Abrakadabra odlučila objesiti poznati čarobnjački šešir o klin i predstaviti moderni, svježi vizualni identitet s kojim kreće u sljedeće razdoblje.

Za osmišljavanje novog identiteta zaslužna je agencija Bruketa i Žinić. Miran Tomičić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM, rekako je "Naš je zadatak bio osmisliti novi vizualni identitet koji će komunicirati integriranu komunikacijsku uslugu koju Abrakadabra pruža, ali zadržati postojeće prepoznatljivo ime.

"Kako se agencija htjela odmaknuti o dosadašnjeg identiteta, bilo je potrebno osmisliti ozbiljan vizual koji će komunicirati sve odlike dosadašnjeg djelovanja Abrakadabre. "Do rješenja za logotip došli smo razmišljajući o prirodi današnjih komunikacija u kojima se informacije u vrlo kratkom roku mogu proširiti cijelom kuglom zemaljskom. Ta se činjenica veže i na potrebu kontinuiranog komuniciranja s javnostima, jer čim završi jedan ciklus, drugi počinje. Zato novi logotip imenom agencije Abrakadabra opisuje kružnicu, aludirajući upravo na tu činjenicu globalnih i neprekidnih komunikacija," dodao je Miran Tomičić.

Uz novi logotip, najveća novost je slogan koji mu je pridružen - "Stvaramo kako govorimo."

Manuela Šola, direktorica i vlasnica agencije Abrakadabra kaže "Razmišljajući kako najbolje sumirati djelovanje do sad i napraviti pomak za nedolazeći period, okrenuli smo se značenju same riječi Abrakadabra za koje smatramo da savršeno opisuje temelj onoga što agencija predstavlja na tržištu."

"Riječ Abrakadabra vuče korijen iz aramejskog i hebrejskog jezika, a u prijevodu znači "Stvaramo kako govorimo" na aramejskom i "Stvaram" na hebrejskom. Kad se podvuče crta ispod svega što smo do sad radili, upravo je to zajednička karakteristika našeg cjelokupnog djelovanja i najbolji zalog za budućnost. Uz slogan koji je proizašao iz našeg imena, novi vizualni identitet agencije komunicira još jednu definirajuću kvalitetu našeg rada - a to je zaokružena priča. U našem radu nema mjesta za nedorečenost, a svaki projekt je integrirana priča ispričana publici kroz sve relevantne kanale u cilju postizanja optimalnog rezultata za naše klijente." rekla je Manuela Šola.

Uz novi identitet, agencija Abrakadabra predstavila je i svoju novu internetsku stranicu. Na njoj je prikazan dio dosadašnjih projekata agencije te su dostupne sve informacije o njezinim uslugama. Kako sve ne bi stalo samo na vizualnoj pojavnosti, od listopada je agencija otvorila vrata svog novog ureda na zagrebačkom Črnomercu, u Gradišćanskoj ulici.

Ovaj moderni ured, uređen u industrijskom stilu, za čiji dizajn i uređenje je odgovoran studio Brigada, od sad je novi dom svim budućim kreativnim kampanjama ove agencije. Prava točka na "i", tj. na "A."

28.10.2015. 11:55:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh