10 najvrjednijih svjetskih brandova za 2013.
Apple unatoč padu vrijednosti dionica i dalje predstavlja najvrjedniji brand na svijetu
Apple i dalje stoji na vrhu ljestvice najvrjednijih svjetskih brandova, iako više nije najvrjednija svjetska tvrtka. U odnosu na prošlu godinu Apple je napredovao za 1% u vrijednosti pa sada vrijedi preko 185 milijardi dolara, kaže se u istraživanju BrandZ koje svake godine provodi Millward Brown.
Google se nalazi na drugom mjestu nakon skoka od 5% u vrijednost od prošle godine, no s 113 milijardi dolara vrijednosti i dalje je daleko iza Applea. Treće je mjesto pripalo, vjerovali ili ne, IBM-u koji je unatoč padu od 3 posto i dalje u samom vrhu.
Giganti junka McDonalds i Coca Cola su četvrti i peti, a najveća mobilna kompanija na svijetu AT&T je na šestom mjestu. U Top 10 nalaze se još i Microsoft, Marlboro, Visa i China Mobile.
Top 10 najvrjednijih globalnih brandova 2013. godine (u milijardama dolara)
1. Apple - 185,071 (+1%)
2. Google - 113,669 (+5%)
3. IBM - 112,536 (-3%)
4. McDonald's - 90,256 (-5%)
5. Coca-Cola - 78,415 (+6%)
6. AT&T - 75,507 (+10%)
7. Microsoft - 69,814 (-9%)
8. Marlboro - 69,383 (-6%)
9. Visa - 56,060 (+46%)
10. China Mobile - 55,368 (+18%)
Potpuna lista nalazi se OVDJE.
Novi komentar