ZET spotom potiče građane na kupnju godišnjih karata
Godišnjom kartom u odnosu na onu mjesečnu može se uštedjeti dva mjeseca vožnje
Glumac - šef prodaje karata
Na takvo rješenje u ZET-u su se odlučili kako bi što više uštedjeli na snimanju, a spotom se želi potaknuti građane na kupnju godišnjeg pokaza. Iako su cijene javnog gradskog prijevoza od siječnja skočile, pa tako godišnja pokazna karta ZET-ovog putnika mjesečno košta 241 kunu, njezinom kupnjom građani i dalje mogu uštedjeti, poruka je ZET-ovaca.
Naime, radnička mjesečna karta za područje Zagreba košta 290 kuna, ali se s godišnjom kartom građani za 2900 kuna mogu voziti 12 mjeseci, umjesto deset. Šef prodaje karata Darko Matijević u 20 sekundi reklame vozi se u Tolićevom automobilu, uzrujano se hvata za glavu u kolonama na cesti te naposljetku spas pronalazi u godišnjem pokazu.
Htjeli smo na što povoljniji način istaknuti pogodnosti kupnje godišnje karte.”
Tomislav Jurić
glasnogovornik ZET-a
- Iako nikada nisam bio u glumačkim vodama, mislim da sam se dobro snašao u ovoj ulozi. Samo snimanje nije trajalo duže od sat vremena, a neke smo scene morali ipak ponavljati. No, nije bilo prezahtjevno, jer, primjerice, scena u automobilu kada ‘gubim živce’ za volanom, nažalost je naša svakodnevica - ispričao je glavni protagonist spota Matijević. Reklamu je snimila produkcijska kuća Multimedia 9, a budući da je ZET pronašao glumce i vozila, kamera, snimanje i montaža koštali su 20 tisuća kuna.
ZET izabrao najpovoljnije
- Od tri ponude, koliko ih je bilo, izabrali smo najjeftiniju, a zahvalni smo našem djelatniku što je uskočio u pomoć. Godišnja karta ipak je ušteda, a može se kupovati i obročno u tri rate, pa smo željeli građane potaknuti da se odluče na tu varijantu plaćanja prijevoza - rekao je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.
Novi komentar