« Auto-moto
objavljeno prije 16 godina i 5 mjeseci

U Ženevi premijera Focusa CC

Novi Ford je doživio najveće promjene izgleda sprijeda, a u prodaji je od veljače

Novi kabriolet ima Power Button
Novi kabriolet ima Power Button
Više o

Ford

,

Focus CC

Ford će na salonu automobila u Ženevi predstaviti redizajnirani Focus Coupe-Cabriolet. Ono što se najprije uočava je njegov novi izgled, pa podsjeća na Mondeo, S-MAX i Galaxy.

Najviše promjena je na prednjem dijelu jer ima novu masku s kromiranom lajsnom, drukčije odbojnike s većim otvorima za zrak, novi poklopac motora i svjetla kao kod Mondea. Na stražnjem dijelu nije bilo nikakvih promjena.

U unutrašnjosti su nova tabla s instrumentima, modernija centralna konzola te mekši i kvalitetniji materijali. Focus CC će, kao što je uobičajeno kod ovih modela, biti u prodaji na proljeće 2008. U tom će segmentu konkurirati Opel Astri, Renault Meganeu CC i VW Eosu.

Imat će bogatu serijsku opremu i prtljažnik kapaciteta 534 litre, kada je krov podignut. Krov je napravljen iz dva dijela i uz pomoć električnog mehanizma se automatski spušta ili podiže za 29 sekundi.

Dizajn PininfarineFocus CC krasi elegantni i dimanični dizajn, što ne treba čuditi jer je kreiran u tvornici Bairo, talijanskog studija Pininfarina. 

U pogledu sigurnosti, Focus CC ima maksimalno osam zračnih jastuka, ali i RPD (Rollover Protection Device) sustav. U slučaju nesreće i prevrtanja vozila, nakon signala posebnih senzora, podižu se zaštitni profili smješteni iznad zadnjih naslona. Focus CC je dug oko 4,5 metara, dok mu je međuosovinski razmak 2640 mm.

U ponudi će biti s dva četverocilidrična benzinca i jednim četverocilidričnim dizelašem. Manji Duratec benzinac ima obujam od 1,6 litara i razvija 100 KS. Puno je jači 2,0-litarski motor sa 145 KS. Oni što vole dizelaše, moći će odabrati 2,0 TDCi sa 136 KS i okretnim momentom od 320 Nm (overboost 340 Nm).

Kada nabrajamo nove tehničke detalje Focusa CC, valja spomenuti PowerShift mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i duplom spojkom. On će se prodavati u kombinaciji sa 2,0 litarskim TDCi dizelašem. Tu je i Fordov Power Button za pokretanje motora bez ključa, kao i sustav za kontrolu pritiska u gumama.

Kako tvrde iz Forda, 2,0-litarski TDCi dizelaš, uparen sa spomenutim 6-stupanjskim Powershift menjačem, troši oko 10 posto manje goriva u odnosu na isti motor s klasičnom 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Piše: DK
07.02.2008. 21:56:20
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh