Metro u brojkama - child O nama

Metro je najveća dnevna novina na svijetu; prvi broj ugledao je svjetlo dana 1995. godine u Stockholmu, a ubrzo je pokrenut i Metro u Pragu, Budimpešti, Čileu, Rimu. Hrvatski čitatelji postali su dio Metro svijeta 15. svibnja 2006. u trenutku kada je tržište dnevnih novina u Hrvatskoj već prilično tabloidizirano. Metro prema licenci i odabranom konceptu ne podliježe takvom trendu. Svojim čitateljima donosi informacije, vijesti i korisne podatke, nepristrano i s provjerenim izvorom. Ne pripada nikakvim političkim opcijama, ne nameće stav – omogućava svom čitatelju da kreira vlastite stavove i sudove.

Takvo konceptualno okružje prednost je i za poslovne partnere – oglašivače. Njihova poruka direktnije i ugodnije , a nadasve visokotiražno dolazi do čitatelja.

 

Zašto je Metro uspješan i pravi odabir?

Biti na pravom mjestu u pravo vrijeme nije više dovoljno. Čak niti besplatna novina neće biti čitana ako u njoj nema sadržaja koji zanima čitatelja  - vijesti, zabavni sadržaj, teme koje su bitne i korisne za svakodnevni život. Uspjeh Metroa je rezultat pažljivo razvijenog uredničkog stila i modernog dizajnerskog koncepta.

Metro je medij  koja pokriva bitne teme; činjenice su prezentirane na jasan, sažet i jednostavan način, po dizajnu blizak internet stranici.

Putem najveće novinske agencije Metro World News (MWN) koju čini više od 400 novinara svih Metroa svijeta i njihovih dopisnika, Metro pokriva međunarodne teme, intervjue i događaje, lokalne novosti koje utječu na živote naših čitatelja.

skrolaj na vrh