« Auto-moto
objavljeno prije 17 godina i 2 mjeseca

Pitomo i divlje lice Fiata Bravo

Bravo 1.4 16V T-JET Dynamic ima odličan dizajn, visoku kvalitetu izrade i mali, ali moćni turbobenzinac sa 150 KS

Kompaktna talijanska jurilica
Kompaktna talijanska jurilica (Davor KINDY)
Više o

Fiat Bravo

,

T-Jet

FIAT se drugi put vratio imenu Bravo za svoj automobil u C segmentu poslije relativno neuspjelog modela Stilo. Novi Bravo će po našem mišljenju oduševiti svakog tko je dosad vozio nekog Fiata. Radi se, naime, o izuzetno čvrstom vozilu, koji u mnogo detalja, ali i voznim karakteristikama, podsjeća na bratske modele Alfa Romea, što je odlična preporuka.

Lijepo dizajnirana privlačna karoserija nastavak je dizajnerskog trenda započetog s Grande Puntom. Kvaliteta, posebno unutrašnjosti, značajno je unaprijeđena i ne može se više govoriti o inferiornosti izrade u usporedbi s francuskim i njemačkim automobilima.

Dizajn, kvaliteta i vozna svojstva su štoviše iznad prosjeka ove klase. U zimske dane nije nam se, međutim, svidjelo što smo morali uvijek uprljati ruku otvaranjem stražnjih vrata pritiskom na amblem Fiata, a onda uhvatiti nečisti lim.

Preglednost je zadovoljavajuća, a smanjenu vidljivost straga ispravljaju parking senzori. Vozač i putnici imaju dosta prostora, dok prtljažnik ima obujam od 400 l što je vrhunski rezultat za kompaktnu klasu.

TEHNIČKI PODACI
- MOTOR:
  benzinski, 4 cilindra
- OBUJAM:
  1368 ccm
- SNAGA:
  150 KS
- OKRETNI MOMENT:
  206 Nm
- PRIJENOS SNAGE:
  prednji kotači, 6 brzina
- UBRZANJE DO STOTKE:
  8,5s
- NAJVEĆA BRZINA:
  212 km/h
- POTROŠNJA:
  7-10 l/100km
- CIJENA:
  oko 18.0500 eura
Vozili smo novi 1.4 16 ventilski T-Jet benzinski motor koji iz malog obujma razvija veliku snagu od čak 150 KS uz okretni moment 206 Nm. Mali motor s turbopunjačem drukčije se ponaša od sličnih na tržištu. Do 2600 o/min je pitom i može se voziti kao što to umirovljenici rade, uz potrošnju od oko 7 l. 

Vozite li sa 2000 okretaja i pritisnete gas do daske, motor dosta lijeno ubrzava, ali kada obrtomjer dođe do 2600, turbina iznenada prodiše punom snagom kao da radi u binarnom modu. Tada eksplozivno oslobađa snagu pa odmah upoznate karakter 150 ‘konja’. To rezultira okretanjem kotača u prazno i strelovitim ubrzanjem, ali je vozilo i dalje stabilno.

Jedino u tom režimu potrošnja raste na 10 l i ne snižava je ni 6 stupnjeva prijenosa u mjenjaču kod oštre vožnje. Uz 58 l u spremniku, doseg Brava je zadovoljavajućih 600 do 800 km. Za ovu jurilicu koja ubrza do stotke za 8,5 sekundi i juri čak 212 km/h, potrebno je odvojiti oko 18.000 eura.

Piše: Davor KINDY
23.01.2008. 22:26:53
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh