Pitomo i divlje lice Fiata Bravo
Bravo 1.4 16V T-JET Dynamic ima odličan dizajn, visoku kvalitetu izrade i mali, ali moćni turbobenzinac sa 150 KS
FIAT se drugi put vratio imenu Bravo za svoj automobil u C segmentu poslije relativno neuspjelog modela Stilo. Novi Bravo će po našem mišljenju oduševiti svakog tko je dosad vozio nekog Fiata. Radi se, naime, o izuzetno čvrstom vozilu, koji u mnogo detalja, ali i voznim karakteristikama, podsjeća na bratske modele Alfa Romea, što je odlična preporuka.
Lijepo dizajnirana privlačna karoserija nastavak je dizajnerskog trenda započetog s Grande Puntom. Kvaliteta, posebno unutrašnjosti, značajno je unaprijeđena i ne može se više govoriti o inferiornosti izrade u usporedbi s francuskim i njemačkim automobilima.
Dizajn, kvaliteta i vozna svojstva su štoviše iznad prosjeka ove klase. U zimske dane nije nam se, međutim, svidjelo što smo morali uvijek uprljati ruku otvaranjem stražnjih vrata pritiskom na amblem Fiata, a onda uhvatiti nečisti lim.
Preglednost je zadovoljavajuća, a smanjenu vidljivost straga ispravljaju parking senzori. Vozač i putnici imaju dosta prostora, dok prtljažnik ima obujam od 400 l što je vrhunski rezultat za kompaktnu klasu.
TEHNIČKI PODACI
- MOTOR:
benzinski, 4 cilindra
- OBUJAM:
1368 ccm
- SNAGA:
150 KS
- OKRETNI MOMENT:
206 Nm
- PRIJENOS SNAGE:
prednji kotači, 6 brzina
- UBRZANJE DO STOTKE:
8,5s
- NAJVEĆA BRZINA:
212 km/h
- POTROŠNJA:
7-10 l/100km
- CIJENA:
oko 18.0500 eura Vozili smo novi 1.4 16 ventilski T-Jet benzinski motor koji iz malog obujma razvija veliku snagu od čak 150 KS uz okretni moment 206 Nm. Mali motor s turbopunjačem drukčije se ponaša od sličnih na tržištu. Do 2600 o/min je pitom i može se voziti kao što to umirovljenici rade, uz potrošnju od oko 7 l.
Vozite li sa 2000 okretaja i pritisnete gas do daske, motor dosta lijeno ubrzava, ali kada obrtomjer dođe do 2600, turbina iznenada prodiše punom snagom kao da radi u binarnom modu. Tada eksplozivno oslobađa snagu pa odmah upoznate karakter 150 ‘konja’. To rezultira okretanjem kotača u prazno i strelovitim ubrzanjem, ali je vozilo i dalje stabilno.
Jedino u tom režimu potrošnja raste na 10 l i ne snižava je ni 6 stupnjeva prijenosa u mjenjaču kod oštre vožnje. Uz 58 l u spremniku, doseg Brava je zadovoljavajućih 600 do 800 km. Za ovu jurilicu koja ubrza do stotke za 8,5 sekundi i juri čak 212 km/h, potrebno je odvojiti oko 18.000 eura.
Novi komentar