Nagradne igre
objavljeno prije 10 godina i 9 mjeseci

Osvojite Acro, studentski organizator!

prize image

Metro portal poklanja vam najtraženiju robu na tržištu za studente - dizajnerski rokovnik Acro koji je osmislila i napravila mlada poduzetnica Elizabeta Novaković. Sve što trebate napraviti je odgovoriti točno na pitanje, šerati svojim prijateljima Facebook event DEF-U i ovaj sjajan rokovnik možda stigne i vama.

Dijelimo dva komada, a dobitnike ćemo objaviti 24. rujna, dan prije prvog DEF-U, serije predavanja o samoorganizaciji studenata. 

Nagradu su osvojili Ružica Kozić i Maja Elez Mladenović.

Da najbolji proizvodi nastaju iz potrebe za nečim što je nemoguće pronaći na tržištu dokazuje Acro, prvi dizajnerski akademski rokovnik. Specifičan po tome što umjesto kalendarske prati akademsku godinu, Acro je iznimno praktičan za korištenje među studentskom populacijom. Njegov sadržaj, osim dnevnog planera obaveza, čine i mnoga korisna poglavlja poput lente slobodnog vremena, liste ispitnih rokova, mjesečnih troškovnika, popisa adresa elektroničke pošte, studentskih poslova itd.

Eli je i sama donedavno bila studentica s nizom fakultetskih obaveza, poslova koje je povremeno obavljala i treninga taekwondo-a kojim se profesionalno bavila. „Kako nisam pronalazila rokovnik koji bi mi pomogao pratiti raspored, financije i razne rokove, sama sam počela iscrtavati 'obične' rokovnike. Nova godina me posebno nervirala jer su svi sadržavali planere od siječnja do prosinca, što nije sukladno studentskim kalendarima. Acro je nastao kao alternativa nošenju dva rokovnika ili prepisivanju kontakta i obaveza.", pojašnjava mlada poduzetnica.

Vrijednost Acro-a nedugo nakon premijernog predstavljanja na manifestaciji Dan D prepoznali su brojni studenti, ali i knjižare te trgovine koje su prvi akademski rokovnik ubrzo uvrstile u svoju ponudu. Algoritam, Tisak Media, Školska knjiga, Knjižara Ljevak, Korak, Prosvjeta, Lauba, UPI2M, Kino Europa Shop, Paravan i Iggy Concept Store samo su neke od njih. „Kada je proizvod kvalitetan i od pomoći svojem krajnjem korisniku, ne postoje ni poteškoće s pronalaskom investitora, prodajne mreže i puta do kupaca", pojašnjava Eli. „Zaista vjerujem da Acro svojim sadržajem postaje idealan dnevni suputnik u svakoj studentskoj torbi, što dokazuju i isključivo pozitivne reakcije kupaca".

Misleći na dugoročnost projekta, Eli nakon predstavljanja prve verzije Acro-a već planira nova limitirana izdanja rokovnika. Njegova dvojezičnost prve je primjerke putem web prodaje na shop.acro.com.hr odvela i u inozemstvo, a obzirom na organizacijska poglavlja konkretnu korist u njemu mogu pronaći i srednjoškolci.

 

Nagradno pitanje

Acro je osmislila i napravila ...

Dragi čitatelju/čitateljice - samo registrirani čitatelji mogu sudjelovati!

Molimo prijavite se ili registrirajte na portalu s ispravnim podacima o adresi i e-mailu, kako bismo u slučaju da ste dobitnik/ca, Vaš poklon ili obavijest o mjestu preuzimanja poklona mogli poslati na pravu adresu. Zahvaljujemo!

skrolaj na vrh