Na hrvatskom tržištu sve teče po starome
Opel je bio najuspješniji u siječnju sa 949 prodanih automobila
U Hrvatskoj je tijekom siječnja 2008. prodano 7246 automobila, što je manje–više na prošlogodišnjoj razini (7274 primjeraka). Prema podacima naše najbolje marketinške agencije Promocije Plus, najuspješniji je ponovo bio Opel sa 949 prodanih.
Nastavlja se dakle lanjska priča kada je uglavnom dominirao Opel i slavio u 10 od 12 mjeseci. Nijemce je prošle godine samo u siječnju pobijedio Renault, ali sada nije ponovio taj uspjeh. Francuzi su naime prodali 863 automobila i morali su se zadovoljiti drugim mjestom.
Na 3. mjestu je Volkswagen sa 665 plasiranih vozila, dok su iza vodeće trojke 4. Citroen (502) i 5. Škoda (493). Nakon toga slijede 6. Peugeot (491), 7. Ford (390), 8. Hyundai (331), 9. Toyota (321), 10. Mazda (230)...
VIŠE BENZINACAGledajući po vrsti goriva, u Hrvatskoj je u siječnju prodano 4676 benzinaca što je 65 posto tržišta, dok su preostalih 35 posto dizelaši (2570 komada).
Iz izvješća Promocije Plus je uočljivo kako je Mercedes na 12. mjestu prodao 194 vozila, dok je BMW 18. sa 130 plasiranih. Lada je u siječnju 2007. prodala 84 modela, ali je ove godine pala na 55 primjeraka. Prodano je i 40 Alfa Romea, 14 Lexusa (prošle godine 3), po 5 Jaguara i Zastava, po 4 Porschea i Dodge-a, jedan Bentley, Great Wall i Daihatsu.
Po pitanju modela nema ništa nova - Opel Astri je pripalo prvo mjesto sa 569 prodanih. Drugi je Renault Clio sa 520, a treća Škoda Fabia sa 252. Dalje slijede Citroen C3 i Peugeot 207 (oba po 247), Opel Corsa (240), Škoda Octavia (217), Renault Megane (215), VW Golf (212), Ford Focus (192)...
Novi komentar