Iduće godine slijedi rekonstrukcija rotora Remetinec
Raskrižje Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije uskoro bi moglo postati prometno učinkovitije
Damir Pološki s Građevinskog fakulteta rekao je kako rotor Remetinec, koji predstavlja zapadni ulaz s autoceste iz smjera Karlovca, dnevno ima protok od 100 tisuća vozila, te se tu stvaraju poteškoće u prometu.
Rješenje raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije načinjeno je u četiri moguće varijante.
Prema prvoj, prometni tokovi zapad-istok vodili bi se na vijaduktima na plus drugoj razini, a druga varijanta predviđa da se tokovi zapad-istok vode u tunelima na minus prvoj razini.
Prema trećoj varijanti prometni tok zapad-sjever vodio bi se na vijaduktu na plus drugoj razini, a prometni tok sjever-istok u tunelu na minus prvoj razini. Četvrta mogućnost predviđa da se prometni tok sjever-istok vodi u tunelu na minus prvoj razini.
Po mišljenju autora projekta, najoptimalnija je druga varijanta, koja je najprihvatljivija i po troškovima građenja.
Za troškove građenja zajedno s troškovima otkupa zemljišta, trebalo bi osigurati oko 22,8 milijuna eura.
Rekonstrukcija raskrižja Jadranske i Dubrovačke avenije po drugoj varijanti predviđa zadržavanje postojećeg rotor križanja s tri vozna traka, desni skretači u sva četiri privoza odvajaju se tangencijalno od osnovnog rotora i ne ulaze u rotor, a prometni tok istok-zapad vodi se u tunelu na minus prvoj razini, kao i prometni tok zapad-istok.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić rekao je kako bi radovi mogli započeti nakon što se riješe imovinsko-pravni poslovi za što će, po njegovoj procjeni, trebati najmanje godinu dana.
Dodao je također kako je siguran da će biti ljudi koji će biti protiv tog projekta, no njima se, kako je rekao, neće baviti.
Osvrnuo se i na dva kapitalna prometna projekta - željezničku prugu istok-zapad i Sjevernu obilaznicu, bez kojih će se, kako je rekao, svi prometni problemi rješavati samo djelomično. (hina/metro-portal)
Novi komentar