« Televizija
objavljeno prije 10 godina i 6 mjeseci
DISCOVERY

Discovery Channel ima novi vizualni identitet

Središnji dio novog izgleda kanala je logotip u kojem je kultni Discoveryjev glo­bus isprepleten sa slovom "D" za Discovery

Novi vizualni identitet
Novi vizualni identitet (Arhiva)
Više o

Discovery Channel

,

vizualni identitet

Discovery Channel najavljuje novi on-air izgled ko­jim slavi uzbudljiv ljetni program i dinamičnijom prezentacijom pojačava iskus­tvo gledatelja. Novi vizualni identitet kreće danas, a prilagođen je širenju svi­jesti o kanalu i stvaranju moderne percepcije za gledatelje. Novi je identitet stvoren unutar kuće pod vodstvom Stephena Roylea, kreativnog direktora Discovery Networksa.

Središnji dio novog izgleda kanala je logotip u kojem je kultni Discoveryjev glo­bus isprepleten sa slovom "D" za Discovery. Novi logo dolazi u 6 verzija: voda (water), vatra (fire), led (ice), zlato (gold), napravljeno ljudskom rukom (man-made) i junak (hero), a nove verzije će se kreirati za posebne prigode poput nadolazećeg Tjedna morskih pasa (Shark Week).

Svaka verzija ima svoj prepoznatljiv logo i paletu boja, čime se uvijek iznova naglašava i određuje uzbudljivost i raznolikost programa Discovery Channela.

"Ovaj osvježeni izgled poseban je način kojim izražavamo dobrodošlicu ljetu i predstavljamo novi program. Novi izgled slavi usku povezanost kanala s gleda­teljima: Discovery Channel je uspio pretvoriti riječ u vlastiti brend.

S punim samopouzdanjem u svjesnost o našem brendu krenuli smo učiniti isto i sa slovom "D". Novi logo je živ, s povećanim osjećajem dinamičnosti, a svih njegovih šest verzija predstavljaju raznoliki spektar tema kojima želimo zado­voljiti znatiželju naših gledatelja o svijetu koji ih okružuje", rekla je Alexandra Ţîganaş, direktorica kanala za južnu i  jugoistočnu Europu, Discovery Networks CEEMEA.

Pogledajte osvježeni izgled i osjećaj Discovery Channela.

Discovery Channel će u ljetnom rasporedu programa premijerno predstaviti no­ve serijale:

Američki kopači (American Diggers) - od 1. srpnja, svakog utorka u 22 sata

U ovoj potpuno je novoj seriji pratimo doživljaje bivšeg profesionalnog hrvača Ricka Savagea i njegova tima. Danas je Rick moderan lovac na predmete od povijesne važnosti i sa svojim ljudima putuje Amerikom otkrivajući skrivena blaga u dvorištima običnih Amerikanaca u nadi da će se obogatiti. Jedino što im stoji na putu, vlasnici su kuća koje Rick mora uvjeriti da im dozvole da im ras­kopaju dvorišta uz pomoć najsuvremenijih detektora metala i teške opreme za kopanje.

Izgubljeno i prodano (Lost and Sold) - od 3. srpnja, svakog četvrtka u 20 sati

Serijal o dražbama koje predstavljaju lov na blago i uzbuđenju kad se istinske vrijednosti pronađu među izgubljenim predmetima koje nitko nije zatražio. Seri­jal prati skupinu oštroumnih i pametnih trgovaca koji svakog tjedna posjećuju dražbe na kojima se nude zalutale pošiljke, a koje oni mogu preprodati i na nji­ma zaraditi.

Podvodni ratovi (Abalone Wars) - od 14. srpnja, svakog ponedjeljka u 20 sati

U dijelu Južnog oceana koji oplakuje vrh južnog dijela Australije, na površini jednog četvornog kilometra živi više morskih pasa nego bilo gdje drugdje na svijetu. Rizik od smrti uzrokovane napadom morskog psa ondje je vrlo stvaran i mnogi ronioci osobno su iskusili bol zbog gubitka voljenih osoba. Lovci na puz­latke, morske puževe u narodu poznate kao Petrovo uho, suočavaju se sa smr­ću svaki put kad zarone, no to ovu skupinu neustrašivih muškaraca i žena ne sprječava da svake sezone, usprkos borbi s vlastitim živcima, zarone u dubine i plivaju po morskom dnu u potrazi za vrijednom poslasticom o kojoj mnogi go­vore kao o morskom zlatu.

Krom iz podzemlja (Chrome Underground) - od 19. srpnja, svake subote u 18 sati

Yusuf i Antonio profesionalni su lovci na automobile, no nisu samo obični trgovci na koje smo već navikli. Naime, u svom poslu svakodnevno riskiraju i život. Iz Amerike putuju u zemlje u kojima vlada bezakonje i u koje se ostali trgovci au­tomobilima ne usuđuju putovati, ne bi li pronašli 'nebrušene dijamante' među vozilima koja mogu preprodati i na njima zaraditi bogatstvo.

Pobuna strojeva (Rise of the Machines) - od 20. srpnja, svake nedjelje u 15:20

Serijal koji kombinira akciju i računalno generirane slike otkriva nevjerojatne priče koje se kriju unutar najvećih strojeva na svijetu. Izumi koji predstavljaju DNA ovih izuzetnih strojeva omogućili su im da postanu najnapredniji od svoje vrste.

Discovery Networks CEEMEA:

Discovery Networks centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka i Afrike (CEEMEA) dio je kompanije Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK), svjetske #1 pay-TV mreže s više od 2,5 milijarde pretplatnika u preko 220 zemalja i teritorija. Discovery Networks CEEMEA potiče ljude da istražuju svijet i zadovolje svoju znatiželju kroz 12 kanala koje predvode Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID i Animal Planet, te je vodeći pružatelj obrazovnih proizvoda i usluga. Program se emitira na 19 jezika, u 105 zemalja na tri kontinenta, za više od 260 milijuna kumulativnih pretplatnika. Za više in­formacija molimo posjetite www.discoverycommunications.com

 

24.06.2014. 15:23:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh