Citroën Nemo stigao na hrvatsko tržište
Počela prodaja dostavnjaka nastalog suradnjom Fiata, PSA i Tofasa
Od danas u Hrvatskoj počinje prodaja Citroëna Nemo, dostavnog vozila s puno praktičnih rješenja, projektiranog za dobro snalaženje u gradskoj gužvi i na otvorenoj cesti. Automobil nudi udobnost i sigurnost, a emisija CO2 s HDi motorom mu je 119 g/km.
Krasi ga moderan izgled, koristan obujam od 2,5 m3 te nosivost od 610 kg. Pristup kabini i robi straga je jednostavan zahvaljujući velikim bočnim kliznim vratima, stražnjim nesimetričnim krilnim vratima i niskim pragom utovara. Gabariti ovog furgona su: duljina 3,86 m, širina 1,72 m i visina 1,72 m, dok je polumjer okretanja manji od 10 m.
Glavna svjetla su zaštićena od manjih udara, a u veliki branik je ugrađen nosač od lima visoke granice elastičnosti, postavljen na apsorbere koji pružaju zaštitu prilikom frontalnog sudara. Stražnja strana je izvedena tako da utovar i istovar budu lakši (kad je prazan, prag je 53 cm od tla).
CijeneNemo je od danas na hrvatskom tržištu. U izvedbi 1.4i Furgon košta 73.688 kn (bez PDV-a 60.400 kn), a u verziji 1.4 HDi 84.668 kuna (bez PDV-a 69.400 kn).
Sjedalo suvozača Extenso može se preklopiti u položaj radnog stolića, ali i potpuno sklopiti u podnicu. Nemo posjeduje klasičnu pregradu s fiksnom rešetkom koja odvaja kabinu od prostora za teret. Taj se prostor može otključavati neovisno o kabini, dok se sva vrata automatski zaključavaju nakon pokretanja. Osim serijski ugrađenog zračnog jastuka vozača, kao opcija postoji i prednji airbag za suvozača.
Dizelski motor HDi obujma 1398 cm3 razvija snagu od 70 KS. Okretni moment mu je 160 Nm, a potrošnja 4,5 l na 100 km u mješovitoj vožnji. Benzinac 1360 cm3 razvija snagu od 75 KS i troši kombinirano 6,9 l na 100 km, uz emisiju CO2 od 164 g/km.
Nemo je nastao u partnerstvu Fiata, PSA Peugeot Citroëna i Tofasa. Proizvodi se u turskoj tvornici u Bursi koja ima certifikat ISO 14001. (ŽS)
Novi komentar