Metro-portal.hr

objavljeno 25.11.2019. 09:31:00
APLIKACIJE

Vrijeme je za digital - aplikacija za glazbenu industriju

Informatičko rješenje koje su domaći diskografi okupljeni u Hrvatskoj diskografskoj udruzi osmislili u suradnji s Poslovnom spajalicom jedno je od samo dva takva u svijetu

Vrijeme je za digital
Vrijeme je za digital (Arhiva)

Hrvatska diskografska udruga predstavila je aplikaciju "Vrijeme je za digital", koja dionicima glazbene industrije omogućuje trenutačni pristup svim relevantnim podacima u svim segmentima poslovanja odmah nakon njihove obrade.

Riječ je o jedinstvenoj bazi koja na jednome mjestu, jednim dodirom, donosi ažurirani sadržaj, aktualne podatke o korištenju glazbe, te cjelokupan izvještaj s naknadama od streaminga na digitalnim glazbenim servisima, kao i podatke o prodaji albuma u glazbenim prodavaonicama, prihodima od kolektivnih prava i podacima o radijskom i televizijskom emitiranju.

Informatičko rješenje koje su domaći diskografi okupljeni u Hrvatskoj diskografskoj udruzi osmislili u suradnji s Poslovnom spajalicom jedno je od samo dva takva u svijetu.

Time su hrvatski diskografi stali uz bok jednom od svjetskih glazbenih divova, Sony Musicu.

Aplikaciju koja će unaprijediti model poslovanja u glazbenoj industriji predstavio je u Kongresnom centru Forum u Zagrebu predsjednik Hrvatske diskografske udruge i uprave Croatia Recordsa Želimir Babogredac.

"Ovo je aplikacija koja će pokazati sve segmente u digitalnom društvu glazbene industrije, to će biti kanal praćenja autorima, izvođačima, svim glazbenicima i samim diskografima. Riječ je o jednom transparentnom načinu prikaza svega što se događa na hrvatskoj glazbenoj sceni", objasnio je Babogredac.

Samo u Hrvatskoj, diskografi izdaju u prosjeku 400 albuma godišnje, a u novu glazbu ulože više od 20 milijuna kuna, što uključuje razvoj i produkciju novih audio-video snimaka, kao i proizvodnju, distribuciju i promociju novih nosača zvuka i glazbenih sadržaja.

Diskografska industrija posljednjih godina slijedi najnovije trendove i prilagođava poslovne modele digitalnom poslovnom okruženju licencirajući sadržaj za digitalne servise diljem svijeta, kako bi omogućili potrošačima pristup glazbi 24 sata dnevno.

Slijedom njihova korištenja glazbe, a zahvaljujući digitalnom razvoju tehnologija, podaci poput onih o emitiranjima na radiju, pretraživanju i slušanju na streaming servisima, prodaji albuma u digitalnom i fizičkom formatu čine jednu svekoliku riznicu informacija koje se dobivaju gotovo na dnevnoj razini te služe u svakodnevnom radu svih dionika glazbene industrije.

Na tim temeljima nastala je aplikacija "Vrijeme je za digital", koja jednim dodirom donosi kompletne informacije na jednome mjestu - u trenutku.

25.11.2019. 09:31:00
http://metro-portal.hr/vrijeme-je-za-digital-aplikacija-za-glazbenu-industriju/122116/