Metro-portal.hr

objavljeno 30.10.2015. 10:14:00
PREPORUČAMO

Virtualna stvarnost – priča o čaroliji

Tehnologija virtualne stvarnosti (Virtual Reality – VR) za uranjanje u drugi svijet sada je za potrošačko tržište relativno zrela. Kuca nam na vrata.

Virtualna stvarnost je prava čarolija
Virtualna stvarnost je prava čarolija (Shutterstock)

Virtualna stvarnost (VR) je doživjela tri buma: 1960-ih kada su postavljena načela tehnologije ( projekt ima dosta sličnosti Oculus Rift i Google Cardboard), 1990/1991. s pokušajem komercijalizacije Virtuality 1000CS uređaja, ali bez uspjeha zbog glomaznosti, visoke cijene i jedne funkcije.

Ali je ipak pokrenuo val razvoja od strane Sony, Nintenda i Sega, proizvođača igara. Treći val kreće 2014. godine nakon što Facebook kupuje Oculus, a nakon toga se u priču upliću Samsung, HTC, Sony, Razer, Canon, Google i Microsoft u nastojanju da tehnologija postane dostupna i privlačna potrošačkom tržištu.

Također je svoje djelatnosti prema VR tehnologiji usmjerilo na stotine start-up tvrtki pokrivajući interaktivnost, video sadržaj, opremu, igre itd.

VR uređaji su podijeljeni prema obliku u tri vrste: naočale (koje bi trebale ujedno biti mainstream zbog oblika i cijene, kacige (za PC) i jedan uređaj koji je još uvijek glomazan. Do sada, najbolje korisničko iskustvo za potrošače u hardveru su pokazali HTC Vive, Oculus Rift, Samsung Gear VR i Sony PlayStation VR.

Više pročitajte na portalu Preporučamo.com

30.10.2015. 10:14:00
http://metro-portal.hr/virtualna-stvarnost-prica-o-caroliji/94765/