Metro-portal.hr

objavljeno 26.04.2013. 15:50:00
TOURISTAR.TV

Strani turisti i novinari kroz direktno iskustvo brendiraju Hrvatsku

Touristar.tv pokreće jedinstveni projekt koji će stranim, ali i domaćim turistima pružiti uvid u sve ljepote Hrvatske koristeći najnovije kanale komunikacije

Discover Croatia - Exploring Route
Discover Croatia - Exploring Route (Dhar Media)

Danas, 26.4. 2013., na konferenciji za medije u NovaMed zdravstvenom centru u ulici Većeslava Holjevca 23, predstavljen je projekt DISCOVER CROATIA - EXPLORING ROUTE, pokrenut uz podršku turističkih zajednica sa ciljem predstavljanja hrvatske turističke ponude na jedinstven način koristeći najnovije tehnologije i kanale komunikacije. Sama konferencija bila je prenošena uživo putem streaminga i dostupna širokoj javnosti na web stranici www.touristar.tv.

Cijeli projekt je osmišljen kao show koji prati turiste kroz Hrvatsku dok oni istražuju sadržaje koji daju potpunu sliku hrvatske kulturne baštine i bogate ponude koju Hrvatska može pružiti turistima: ljepotu prirode, povijest, gastronomiju i to sve kroz avanturistički duh i želju za istraživanjem novih kultura.

Pet turista, novinara i blogera, po jedan iz svake zemlje - Francuske, Španjolske, Brazila, Amerike i Finske, pozvani su da kao sudionici upoznaju Hrvatsku, a sve to predvođeni poznatom i višestruko nagrađivanom novinarkom i producenticom Ashley Colburn, koja je osvojila Emmy-a za svoj show WOW Croatia.

Lea Brezar, idejni kreator projekta i direktorica Dhar medie, full service agencije za komunikacije koja se specijalizirala na području održivih komunikacija u području turizma, predstavila je projekt te istaknula kako se ideja o stvaranju ovog projekta dogodila prilikom putovanja, na jednoj od divnih destinacija Hrvatske, tijekom snimanja "Iza Kamere" sa Ashley Colburn „Ljubav koju je ova mlada dama poklonila Hrvatskoj naveo nas je da promislimo o važnosti stvaranja ambasadora Hrvatske kao destinacije te smo odlučili pozvati nekoliko stranih novinara na jedno sasvim novo putovanje i dati im 100 pozitivnih razloga da pričaju o nama", istaknula je Brezar. Predstavljajući dodatnu vrijednost u promociji cijelog projekta putem interneta Lea Brezar je napomenula „Nadamo se da ćemo izazvati virusno širenje produciranih materijala internetom, koji će onda dalje nastaviti pričati priču koju smo saželi u sloganu ovog projekta: "Croatian Regions Of Adventure, Traveling, Imagining, Attractions", posebno naglašavajući činjenicu da se u sloganu namjenjenom stranim turistima krije naziv Croatia.

Snimanje prvog dijela serijala bit će tijekom rujna 2013. na ruti koja uključuje: Grad Zagreb, Zagrebačku županiju, Ličko-senjsku županiju, Šibensko-kninsku županiju, Grad Split, Grad Sinj, Makarsku rivijeru, Dubrovačko-neretvansku županiju.

Tijekom konferencije za medije uživo se putem Skypea javila i Ashley Colburn, voditeljica showa. „Veseli me što ću svoju omiljenu zemlju moći predstaviti novinarima i iz drugih dijelova svijeta. Iako sam već snimala širom Hrvatske znam da ću i ovom prilikom otkriti neka nova mjesta i veselim se ovom novom putovanju", zaključuje Colburn.

Serijal će biti dostupan besplatno na www.touristar.tv uz mogućnost potpuno slobodnog dijeljenja na svim društvenim mrežama bez ograničenja. Tijek projekta moći će se pratiti preko kanala na društvenim mrežama - You tube, Facebook, Twitter, Pinterest i Google+. Cijeli proces nastanka bit će dostupan svima te će sami sudionici redovito izvještavati o svojim iskustvima koristeći društvene mreže.

26.04.2013. 15:50:00
http://metro-portal.hr/strani-turisti-i-novinari-kroz-direktno-iskustvo-brendiraju-hrvatsku/77807/