Metro-portal.hr

objavljeno 01.05.2011. 13:34:00
DFW

Stiže 16. Dreft Fashion Week

Izabrane kolekcije 12 domaćih i 10 stranih dizajnera predstavit će se u Hypo Centru

Dreft Fashion Week Zagreb
Dreft Fashion Week Zagreb (DFW)

Od 19.-21. svibnja ponovo u prestižnoj multimedijalnoj dvorani zagrebačkog Hypo Centra, Dreft Fashion Week Zagreb, jedino internacionalno modno-kulturno događanje u Hrvatskoj,  predstaviti će kolekcije 12 izabranih renomiranih domaćih te 10 izuzetno zanimljivih stranih dizajnera koji dolaze direktno sa svjetskih tjedana mode, a koji između ostalih trenutno oblače neke od najpoznatijih zvijezda današnjice poput Rihanne, Lady Gage, Katy Perry, Beyonce, Britney Spears i Madonne.  

Novu kolekciju za jesen - zimu 2011/2012. predstavit će Ivana Popović, Toni Rico, Ana Kujundžić, Kristina Burja, Mustre by Sanja, Artiđana by Ana i drugi... Od stranih gostiju svakako treba izdvojiti Falguni & Shane Peacock, trenutno jedne od najtraženijih svjetskih dizajnera, Jean Pierre Braganzu, modnog protežea velikog Karla Lagerfelda, sestre Felder koje su doslovno „bacile u trans" londonsku modnu scenu, „Aminaku Wilmont", mračni duo inspiriran spiritualizmom i željom za pokretanje vlastitog plemena i Carlosa Diaza, velikog umjetnika, modnog dvojnika Fidel Castra....

Posebnosti i noviteti 16. Dreft Fashion Weeka Zagreb

RADIONICA NA TTF-u

U duhu vala promjena, novog prostora, koncepta i brojnih noviteta, DFWZ je u travnju organizirao radionicu „Dreft Workshop by Louis de Gama"  da bi studentima i budućim dizajnerskim nadama omogućio pristup svježim dizajnerskim idejama i iskustvu svjetske modne scene.

SAMO 1 NAJBOLJI MLADI DIZAJNER

Osim promjene koncepta natječaja „Pret-a-Design",  na kojem je ove godine izabran samo jedan - najbolji mladi dizajner, a koji je dobio jedinstvenu priliku da se po prvi puta predstavi sa samostalnom kolekcijom, ukinuli smo i nagrade Manda i Mandica.

BRITISH SHOP IN HYPO

U suradnji sa ambasadom Velike Britanije, „Lounge" dio DFWZ-a pretvorit će se u veliki „London multibrand shop", gdje će ekskluzivno po prvi puta posjetitelji moći kupiti predmete iz tekućih kolekcija gostujućih londonskih dizajnera.

KAMPANJA „BE GOOD, FEEL GOOD, DRESS GOOD"

Kampanja Dreft Fashion Weeka Zagreb je u totalnom „movingu". Oživljavanjem slika i bijegom od statičnosti, kampanja govori o modi kao sretnijem, pozitivnijem i boljem djelu života (BE GOOD).  Svaka osoba se treba osjećati ugodno u svojoj koži (FEEL GOOD), ugodno u onom što nosi (DRESS GOOD). To je njezin smisao, stil života. Moda je interaktivan način igre, plesa, umjetnosti, komunikacije sa okolinom... Modom izražavamo svoj identitet, izražavamo osjećaje, šaljemo poruke, ostavljamo dojam. Moda je pokretač pozitivne energije. Ne ukočena i statična, već opuštena i zabavna.  Moda je živa!!! Moda se mijenja, raste, pada, vrišti, skače.. Moda se nameće, uzima, diktira, daje... Ona je ekscentrična, romantična, ležerna, promjenjiva, prolazna... Uglavnom dinamična, ponekad predvidljiva, rijetko dosadna, ali uvijek individualna, kreativna, inspirativna, inovativna, drugačija i nova..  

Zaštitna lica kampanje su nove mlade manekenske zvijezde: Jana Opačić (Midiken), Anja Kukolja (Atomic models), Mia Matić (Talia), Isabella Raković (Atomis models), Nera i Hannan Redžepagić (Suzy models), (make up: Mihaela Dodić, hair style: Estetic Uvema, video: Ivan Novosel i Tomislav Klarić, styling: Ivana Popović, Toni Rico i Jelena Majić).

DREFT CAPSULE COLLECTION

Ove sezone, po prvi puta u DFWZ „Lounge zoni" predstaviti će se i dvije „capsule" kolekcije poznate dizajnerice Martine Sporiš i prošlogodišnje pobjednice natječaja „Pret a design" Jelene Aleksić koje su osmislile mini kolekcije inspirirane bojama i brojnim prednostima Drefta, tekućeg deterdženta koji našim osjetljivim modnim krpicama daje biserni sjaj i nenadmašno čuva njegov oblik što će nam najbolje pokazati ove dvije mini kolekcije.  

QR FASHION KOD

Dreft Fashion Week Zagreb poznat kao lider u tehnološkim i marketinškim inovacijama, ni ovaj put neće razočarati svoje brojne fanove, te će kao takav po prvi puta u Hrvatskoj u svoju kampanju te sve svoje službene materijale implementirati „QR code" i na taj način za sve korisnike smartphone-a oživjeti vizuale DFWZ-a.

iPHONE APLIKACIJA

Naravno, tu inovacije DFWZ-a ne prestaju, naime, DFWZ je prvi hrvatski modni „brand" koji će lansirati svoju besplatnu iPhone aplikaciju, a koja će sadržavati sve informacije o svim dizajnerima, fotografije svih kolekcija, tajne backstage-a te sve važnije informacije vezane uz ovo događanje.  

LIVE STREAMING NA INDEX-u

Kako je približavanje mode svima jedan od bitnih ciljeva Dreft Fahion Weeka Zagreb,  po prvi puta u Hrvatskoj svi će građani Hrvatske moći pratiti revije uživo na najčitanijem portalu u Hrvatskoj, Index.hr-u putem Live Streaminga.

1. HRVATSKA BLOGGER KONFERENCIJA

by Facehunter, najpoznatiji svjetski streetstyle blogger!!!

Također, po prvi puta Zagreb i Hrvatska ugostiti će jednog od najpopularnijeg streetstyle bloggera na svijetu Yvan Rodicka- Facehuntera, koji će održati prvu Blogger konferenciju u našoj zemlji. Ovaj virtuoz streetstyle kritike može se pohvaliti sa jednim od najposjećenijih blogova na svijetu

, a zapise sa njega je pretočio u niz knjiga koje su preko noći postale apsolutni bestselleri. No, osim blogger konferencije, Facehunter će premijerno predstaviti svoju novu knjigu hrvatskoj javnosti koja je tek nedavno imala svjetsku premijeru, a već je oborila sve rekorde po broju prodanih primjeraka.

CLOSING PARTY U HYPU

Za kraj DFWZ-a, očekuje nas veliki ULTIMATIVNI DFWZ CLOSING PARTY i to po prvi puta na samom mjestu događanja - Lounge-u Hypo centra koji će samo za tu priliku postati „IT DISCO" sa najpoznatijim hrvatskim DJ-ima.

01.05.2011. 13:34:00
http://metro-portal.hr/stize-16-dreft-fashion-week/58349/