Metro-portal.hr

objavljeno 05.11.2010. 21:41:51
PLAN ZA 2011.

Skroman cilj hrvatskog turizma: Ostati konkurentan

"Ostani u Hrvatskoj" i "Upoznaj Hrvatsku" najvažnije su mjere turizma usmjerene domaćim gostima

Plaža
Plaža (Cropix)

Hrvatska se iduće godine na međunarodnom turističkom tržištu želi pozicionirati kao kvalitetno odredište ekološke očuvanosti te kao jedna od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju i buduća 28. članica EU-a zbog čega je i među prvima u Europi donijela mjere za iduću godinu nastale u suradnji javnog i privatnog turističkog sektora, kazao je danas ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Damir Bajs na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a koje je te mjere i prihvatilo.

Mjere su sadržane u Akcijskom planu hrvatskog turizma u 2011. pod nazivom "Konkurentni i u 2011." koje je danas donijela hrvatska Vlada.

Ministar Bajs je na turističkom vijeću istaknuo da su mjere u potpunosti usklađene s odredbama EU-a o potporama i tržišnom natjecanju, dok je direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić najavio da će javni pozivi slijedom tih mjera za udružene tržišne aktivnosti biti sutra objavljeni u hrvatskom tisku i na web-stranicama HTZ-a i Ministarstva turizma, a idući tjedan i u britanskom tisku.

"Ostani u Hrvatskoj" i "Upoznaj Hrvatsku"

Mjere za domaće tržište "Ostani u Hrvatskoj" usmjerene su na poticanje hrvatskih građana na odmor u vlastitoj zemlji uz paket aranžmane od najmanje četiri noćenja prilagođene kupovnoj moći domaćih turista.

Potpuno nov program je "Upoznaj Hrvatsku" kojim će se promovirati i podupirati ponuda turistički nerazvijenih područja u Hrvatskoj.

Nastavit će se i program "On-line Hrvatska" u sklopu kojeg se planira uspostavljanje središnjeg pretraživača hrvatske turističke ponude na internetu.

Nastavit će se i liberalizacija viznog režima, pa bi se tako iduće godine uz Kinu, Rusiju, Indiju i Ukrajinu, sezonski vize ukinule i za još neka tržišta.

Među mjerama se preporučuje i usklađivanje školskih praznika s potrebama turizma, lokalnoj upravi da smanji naknade i doprinose u svojoj nadležnosti, dok se privatnom sektoru preporučuje da cijene prilagodi tržišnim uvjetima.(hina/metro-portal)

05.11.2010. 21:41:51
http://metro-portal.hr/skroman-cilj-hrvatskog-turizma-ostati-konkurentan/50784/