objavljeno 25.04.2018. 10:30:00
RECENZIJA KNJIGE

Sjene vječne ljubavi – knjiga koja će vam vratiti vjeru u ljubav

Roman „Sjene vječne ljubavi" podsjeća čitatelja na snagu vječne ljubavi i širinu ljudskog duha koji osobu nikada ne ostavlja na cjedilu

Sjene vječne ljubavi Alyson Richman
Sjene vječne ljubavi Alyson Richman (Znanje)

Znanje nam donosi još jednu ljubavnu priču koja zadire ravno u srce i pokreće osjećaje sjete kao da ste prošli jednak put kao dvoje glavnih likova čija ljubav prodire u sve pore čitateljeve kože. Svjetski poznata spisateljica Alyson Richman uvodi nas u roman povijesno ljubavne tematike koja na tople proljetne dane ispunjava dodatnim zrakama sunca i ulijeva dodatnu trunku nade u svakodnevicu.

Ljubavni roman „Sjene vječne ljubavi" priča je o dvjema zaljubljenim dušama koje se susreću u Pragu netom prije početka Drugog svjetskog rata. Priča se odvija na vrlo tragičan, pomalo i predvidiv način. Raskid između Lenke i Josefa događa se pod prisilom nacističke okupacije Praga i dobivamo dojam da ljubavna priča koju su započeli doživljava siguran kraj, no, varamo se. Život ih odvede oboje na različite puteve, bljesak ljubavi koji ih je održavao na površini, ne bi li preživjeli poplave koje im je život priredio, otišla je u zaborav. Na kraju krajeva, oni su zaista vjerovali da je sve izgubljeno.

U tom trenutku tragična ljubavna priča transformira se u životnu senzaciju koja čitatelja probudi i ulije svu nadu u postojanje sudbinskih ljubavi. Desetljećima kasnije, kada je sva nada već iščeznula, Lenka i Josef sreću se tisućama kilometara dalje od njihovih prijašnjih života i tisućama kilometara dalje od njihovih uvjerenja. Svjetska metropola, New York, postaje utočište dvaju izgubljenih duša. Pogledi im se sreću. Dvoje stranaca međusobno si u očima pronalaze najpoznatije osjećaje. Sudbina i sreća osmjehnule su se našim glavnim protagonistima te im dopušta da, bez obzira na stravične životne ishode koji su ih razdvojili, ipak pronađu osjećaj utočišta i pripadnosti natrag u istom zagrljaju.

Roman „Sjene vječne ljubavi" podsjeća čitatelja na snagu vječne ljubavi i širinu ljudskog duha koji osobu nikada ne ostavlja na cjedilu. Preporučujemo svakome, tko je željan za ljubavnom avanturom i motivacijom da škicne u ovo djelo kojim možete ispuniti svoje slobodno vrijeme ljubavlju. Djela Alyson Richman prevedena su na više od dvadeset jezika te njezin posljednji roman „Sjene vječne ljubavi" postiže strelovit uspjeh, a uskoro će biti i ekraniziran.

25.04.2018. 10:30:00