Metro-portal.hr

objavljeno 19.02.2008. 18:20:42
SVATKO OD NAS JE LIJEP I POSEBAN

Priča Roberta Severa i Dovea o stvarnoj ljepoti

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (MEX)

Revija Roberta Severa privukla je veliku pozornost ljubitelja mode na Quelle Fashion.hr-u koji se nedavno održao u Varaždinu. Razlog tome nije samo činjenica što ovaj hrvatski dizajner uživa veliko poštovanje među svojim kolegama i našim celebrityjima, već poruka cijele njegove ovosezonske modne priče koja je na najbolji mogući način pokazala što stvarna ljepota uistinu jest, bez Photoshopa i lažnih maski.

Pruživši podršku borbi Dovea protiv sve prisutnijih stereotipa da žene starije od 45 godina ne mogu biti lijepe i kako je mladost jedina garancija za privlačan izgled, Sever je osmislio kolekciju koju su u Varaždinu za njega ponosno nosile Hrvatice ‘u najboljim godinama’, Nada Abrus, Nada Rocco, Sanja Doležal, Urša Raukar, Perica Martinović, Zdenka Kovačiček, Sanja Vejnović, Ella Svalina i Kostadinka Velkovska.

-Bila mi je velika čast raditi s osobama izgrađenih osobnosti te mi je kao dizajneru bio veliki izazov prilagoditi svoju autorsku viziju tematici, a posebice svakoj dami posebno. Ovim projektom smo pokazali da ljepota prelazi svaku prepreku, te da, bez obzira na godine i tjelesnu konstituciju, svatko može izgledati odlično – opisuje svoje viđenje cijelog projekta poznati dizajner.

Najveće zablude i
stereotipi o ženama 45+
- da ne mare za svoj
izgled (73%)
- da nisu produktivne u društvu (69%)
- da ne trebaju pohvalu
svojoj ljepoti (67%)
- da nemaju ispunjen društveni život (63%)
- da nisu opterećene
‘idealom ljepote’ (57%)

Pro-age je nastavak dugogodišnje Doveove misije za stvarnu ljepotu koja je počela raspravom s ciljem preispitivanja stereotipnih definicija i stavova o ljepoti. Brojne žene i djevojke potaknute su na to da razmisle o tome kako percipiraju same sebe. Kampanja se nastavila borbom protiv poremećaja u prehrani i osvješćivanja mladih djevojaka o teškim posljedicama koje te bolesti uzrokuju. A sada je Dove želio  potaknuti diskusiju u medijima i javnosti o stereotipima ljepote u zrelijoj dobi. Ako je suditi po reakcijama na TV reklame i plakate ‘stvarnih’ žena koje su preplavile Hrvatsku i po dugom pljesku koji je obilježio kraj Severove revije u Varaždinu, u tome su itekako uspjeli.

-Ovom revijom željeli smo dodatno senzibilizirati i osvijestiti javnost da doista postoji problem percepcije zrelih žena. Vjerujem kako smo u tome i uspjeli jer je revija pokazala i dokazala da ljepota uistinu ne poznaje dobne granice - izjavio je Vinko Filipić, direktor Quelle Fashion.hr-a.

Robert Sever pridružio se kampanji ‘Za stvarnu ljepotu’ koju je započeo kozmetički brend Dove. Kampanju čine TV spot i oglasi, a cilj je senzibilizirati javnost na temu starenja i percepcije žena starijih od 45 godina. Kampanja za stvarnu ljepotu lansirana je u New Yorku 2005. godine i od tada se pojavljuje u cijelom svijetu.Kroz Pro-age kolekciju Roberta Severa protežu se pažljivo birani materijali poput svile s dodatkom satena, taft svile i vune. Prevladava crna s dodacima sive boje, a svi komadi u kolekciji su ručno oslikani.

I zato, ako će ovakve akcije barem jednoj osobi pomoći da sebe zavoli onakvu kakvom ju je Bog stvorio, sa svim promjena koje donose godine, mi ćemo ih srdačno pozdraviti. Jer ‘ljepota ne poznaje dobne granice’. A ne poznaje ni one tjelesne ili rasne. Zapravo, tko uistinu može definirati ljepotu. Možda je najbliže definiciji bila Urša Raukar kad je rekla: ‘Ljepota je svuda oko nas. Samo je ne vidi svatko.’ 

Piše: Iva Novak
19.02.2008. 18:20:42
http://metro-portal.hr/prica-roberta-severa-i-dovea-o-stvarnoj-ljepoti/3196/