Metro-portal.hr

objavljeno 10.09.2010. 08:46:00
ZABAVNO!

Presudite medvjedu u hit reklami na YouTubeu

VIDEO - U odličnoj interaktivnoj reklami za TippEx možemo odlučiti što će se dogoditi između medvjeda i lovca

Reklama za TippEx
Reklama za TippEx (YouTube)

Kreativna i interaktivna reklama za TippEx, poduzeće koje proizvodi korektore, postavila je nove standarde oglašavanja na internetu. Korisnici u reklami sami mogu odlučiti što će se dogoditi između medvjeda i lovca te se tako zabaviti kroz stotinjak smiješnih nastavka priče "A hunter...a bear!"

Velikodušni lovac na početku reklame ne želi ubiti medvjeda pa korektorom iz naslova "A hunter shoots a bear!" briše riječ 'shoots'. Nakon toga u ulozi redatelja nalazi se gledatelj koji u naslov može utipkati bilo koji pojam, od 'eats' preko 'freezes' i 'tickels' pa sve do 'fucks'.

Reklamu je pogledalo/odigralo već više od 5 milijuna ljudi. Jedini nedostatak je donekle promašena ciljna skupina. Naime, generacija koja 'visi' na YouTubeu za pisanje se više služi računalima nego olovkom i papirom pa nema potrebu za korektorima.

10.09.2010. 08:46:00
http://metro-portal.hr/presudite-medvjedu-u-hit-reklami-na-youtubeu/47664/