Metro-portal.hr

objavljeno 12.03.2019. 15:01:00
ISTRAŽIVANJE

Kako društvene mreže utječu na naš izbor nehotelskog smještaja

Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti

Mogu li nas društvene mreže nagovoriti na sve?
Mogu li nas društvene mreže nagovoriti na sve? (Booking.com)

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najraznolikijim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, analizirao je rezultate istraživanja provedenog na 18.500 putnika iz 29 zemalja među je bilo više od 500 ispitanika iz Hrvatske kako bi otkrio utjecaj društvenih mreža na rezervaciju nehotelskog smještaja poput apartmana ili kuća za odmor.

Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti. Za to su spremni odstupiti od uobičajenih turističkih izbora prilikom odabira smještaja na odmoru jer gotovo polovica putnika iz Hrvatske (51%)* otkriva kako bi voljelo posjetiti neko mjesto koje je toliko jedinstveno da nitko od njihovih prijatelja nije bio ondje.

Ne samo da putnici koriste društvene mreže kako bi impresionirali svoje prijatelje i obitelj, nego sada više nego ikad prije traže nadahnuće za svoj odmor putem društvenih mreža, fotografija, influencera i aplikacija, a sve im je to dostupno jednim dodirom prsta. Sve veća popularnost društvenih mreža transformirala je putovanja, od planiranja, nadahnuća i rezervacije do dijeljenja sadržaja.

Otkad stignu na svoje odredište, putnici su u potrazi za trenucima vrijednim objave na Instagramu kako bi svoj sadržaj prikazali s oznakama #goals (ciljevi) jer jedna petina globalnih putnika (20%)* među kojima više od petine (21%)* putnika iz Hrvatske priznaje da bira smještaj koji na fotografijama mogu prikazati skupljim nego što je zaista bio. Također, više od četvrtine (28%)* priznaje da je rezervacija atraktivnog objekta obavezna za odmor, i to kako bi mogli snimiti fotografije koje će među prijateljima i obitelji prikazati kao ciljeve #goals. Stoga nije iznenađujuće da više od četvrtine globalnih putnika (26%)* planira odabrati jedinstveni smještaj tako da se istaknu u gomili i da bi ih se smatralo trendseterima. Isto mišljenje dijeli i 18%* putnika iz Hrvatske.

Uz raznolik izbor vrsta smještajnih objekata, od iglua do kućica na drvetu, rijada, ryokana i svega između, Booking.com je najbolji ako se želi izbjeći #FOMO (strah od propuštanja) i osigurava da putnici pronađu jedinstveni smještaj za svoj odmor...#WishYouWereHere

12.03.2019. 15:01:00
http://metro-portal.hr/kako-drustvene-mreze-utjecu-na-nas-izbor-nehotelskog-smjestaja/117407/