Metro-portal.hr

objavljeno 21.08.2010. 16:15:00
VIDEOM DO NOVCA

Isplati se biti na YouTubeu

U suradnji s YouTubeom moguće je zarađivati tisuće i tisuće dolara - potrebna je samo dobra ideja i mali milijun 'subscribera'

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (YouTube)

Isplati se biti na YouTubeu. Ovaj utjecajni internetsi video servis izrastao je u poslovnog giganta zahvaljujući sadržaju kojeg stvaraju njegovi korisnici. A sad i neki od korisnika lagano zbrajaju prihode i to u šesteroznamenkastom iznosu.

Prema izvješću objavljenom u Business Insideru i istraživanju TubeMogula, deset neovisnih internetskih partnera YouTubea samo prošle godine je zaradilo preko 100,000 dolara. Distribucijski web servis TubeMogul svoje je procjene o prihodima temeljio na podatcima o gledanosti određenih kanala. Nezavisnim partnerima YouTubea smatraju se svi oni koji nisu dio neke tvrtke ili branda. Ova analitičko-oglašivačka tvrtka sastavila je svoje rezultate prema bannerima (reklamama) koji su s pojavljivali pored najpopularnijih videa. Cijena bannera bila je 1,50 dolara po impresiji (po jednom prikazivanju). TubeMogul je zbrojio ukupnu prošlogodišnju gledanost svakog pojedinog partnera i podijelio ju sa 1,000. Zatim je taj iznos pomnožen s 1,50 dolara i podijeljen s dva. YouTube i partneri neto prihod dijele u odnosu 50:50.

Najuspješniji partneri su se specijalizirali u različitim područjima, od komedije, pop kulture do politike i raznih drugih tema.

  • The Annoying Orange je komični internetski serijal o naranči koja govori i koja je iznimno iritantna - zaradio je 288,000 dolara.
  • Phillip DeFranco Show je YouTube ličnost koja je zaradila 181,000 dolara. Ovaj kanal je ustvari video blog o pop kulturi, politici i drugim temama.
  • Ryan Higa ima 2,6 milijuna 'sljedbenika' i zaradio je 151,000 dolara zahvaljujući videima poput „How to be Gangster" i „How to be Ninja".
  • Lucas Cruikshank je trenutno na drugom mjestu ljestvice kanala s najviše 'subscribera'. Zarada se popela do 146,000 dolara - radi se o osobi koja se prikazuje u vidu „6-godišnjaka po imenu Fred". Navodno je o Fredu Lucas snimio film za kojeg će potporu dobiti i od Nickelodeona.
  • Smosh je komični kanal iza kojeg stoje Ian Hecox i Anthony Padilla. Najuspješniji vdeo im je „Pokemon Theme Music" iz 2006. Imaju preko 1,7 milijuna sljedbenika i na YouTubeu su zaradili oko113,000 dolara.
  • The Young Turks je show kojega je osmislio Cenk Uygur koji je zaradio oko 112,000 dolara. Teme su mu uglavnom politika.

 

Ove brojke su samo mali podsjetnik na to kako i koliko novca je moguće zaraditi na internetu. Ali nemojte se zavaravati kako sav novac ide vama - šanse da će i država uzeti i svoj dio kolača (ako počnete zarađivati takve brojke) su 100-postotne.  

21.08.2010. 16:15:00
http://metro-portal.hr/isplati-se-biti-na-youtubeu/46542/