Globalna televizijska premijera filma Na rubu izumiranja
Discovery Communications prikazuje film Oscarom nagrađenog redatelja Louiea Psihoyosa na isti dan u 220 zemalja i teritorija s dosegom od 2,7 milijarde ljudi s ciljem poticanja promjena za spas života na Zemlji
Vodeća svjetska televizijska mreža Discovery Communications predstavlja povijesni televizijski događaj, globalnu premijeru filma Na rubu izumiranja (Racing Extinction), redatelja Louiea Psihoyosa zakazanu za 2. prosinca u 21 sat u 220 zemalja i teritorija. Prikazivanje će krenuti na Novom Zelandu i nastaviti se preko cijele zemaljske kugle i vremenskih zona.
Oscarom nagrađeni redatelj Louie Psihoyos (Zaljev - The Cove) okupio je tim stručnjaka s ciljem ukazivanja na ugroženost životinjskih vrsta i njihovoj zaštiti od masovnog izumiranja. Obilazeći cijeli svijet uspješno se infiltrirao na neka od najopasnijih crnih tržišta, te je uz korištenje visoke tehnologije dokumentirao vezu između emisije ugljičnog dioksida i izumiranja vrsta.
Znanstvenici predviđaju kako će ljudsko djelovanje uzrokovati gubitak 50% svih vrsta do kraja stoljeća. Nakon petog izumiranja koje je označilo izumiranje dinosaura, oni vjeruju kako smo ušli u šesto doba izumiranja u povijesti Zemlje. Naše doba, nazvano antropocen ili "doba čovjeka" pokazuje kako je čovječanstvo izazvalo kataklizmičke promjene okoliša i živog svijeta, ali s druge strane mi smo i jedini koji možemo zaustaviti promjenu koju smo stvorili.
„Ovaj projekt aktualizira najvažniji problem s kojim se svijet mora suočiti, a to je gubitak biološke raznolikosti epskih razmjera. Vjerujem kako uz pomoć Discoveryja možemo doprijeti do ljudi i pokrenuti promjene kako bi sačuvali planet i vrste koje na njemu žive", izjavio je redatelj Louie Psihoyos.
„Film Na rubu izumiranja trebaju pogledati svi građani svijeta, jer zorno prikazuje ozbiljne prijetnje s kojima se suočava naša lijepa plava planeta. Još važnije, pokazuje kako svi zajedno, ako krenemo od 1 stvari, možemo ostaviti prirodu zdravijom nego što smo je pronašli", izjavio je John Hoffman, izvršni potpredsjednik dokumentarnog i specijalnog programa za Discovery Channel.
Nikad prije nije prikazan film poput ovog - film koji vas potiče da suosjećate s našom planetom. Redatelj Louie Psihoyos pokrenuo je ambicioznu misiju, kako bi jasno stavio u fokus ljudski utjecaj na izumiranje vrsta, istovremeno nas nadahnjujući da prigrlimo rješenja koja će osigurati uspješan i raznoliki svijet za buduće generacije. Premijera filma Na rubu izumiranja privući će pažnju cijelog svijeta i pokazati kako ljudsko djelovanje vodi ka 6. masovnom izumiranju na Zemlji. U narednih 100 godina, svijet bi mogao izgubiti 50% svih divljih vrsta. Samo u posljednjih 100 godina nestalo je 90% geparda i čak 97% svjetske populacije tigrova.
Morske kornjače, leopardi, nosorozi i orangutani su neke od brojnih vrsta kojima su dani u narednim desetljećima odbrojeni. Ovaj intenzivan dokumentarni eko-triler sniman je na tajnim operacijama i uz pomoć vrhunske tehnologije s ciljem otkrivanja ilegalnog trgovanja biljnim i životinjskim svijetom. Istovremeno, životni stil čovjeka i industrijski svijet koji smo stvorili dovode do masovnog izumiranja. Trenutne razine emisije ugljika i zakiseljeni oceani nespojivi su s očuvanjem bio raznolikosti.
2. prosinca u 21:00 gledajte Na rubu izumiranja zajedno sa čitavim svijetom i pokrenite promjene.
#StartWith1Thing kampanja
Uz premijeru filma Na rubu izumiranja Discovery je pokrenuo sveobuhvatnu svjetsku inicijativu i kampanju #StartWith1Thing koja je usmjerena na očuvanje vrsta te poziva na akciju kojoj je cilj potaknuti gledatelje da se uključe i učine "1 stvar " kako bi spasili planet i stvorenja koja na njemu žive.
#StartWith1Thing nastoji ujediniti svijet unoseći jednostavne promjene životnih navika
koje mogu uvelike pomoći ugroženim vrstama, okolišu, ali i samom čovječanstvu. Discovery će iskoristiti globalnu premijeru i dodatne platforme, uključujući i sadržaj odabran isključivo za ovu priliku, digitalne i društvene medije, te virtualnu stvarnost, zajedno sa svojim partnerima kako bi potaknuo znatiželju ljudi i globalne akcije koje ljudi mogu poduzeti u svojim sredinama: borbu protiv trgovanja divljim životinjama, smanjivanje emisije ugljičnog dioksida korištenjem zelene energije / transporta, podržavanje zelenih akcija, konzumiranjem manje mesa...
Kampanja će potaknuti individualne akcije s ciljem dokazivanja utjecaja koji se događa kada uspješno ujedinite ljude u jednu globalnu zajednicu. Gledatelj će biti motivirani da pronađu inspiraciju za vlastitu "1 stvar" posjećivanjem #StartWith1Thing rubrike na stranici racingextinction.com. Za odabir "1 stvari" gledateljima će biti ponuđen izbor dnevnih, tjednih i mjesečnih aktivnosti, te mogućnost praćenja napretka u svijetu putem društvenih medija.