Metro-portal.hr

objavljeno 30.08.2011. 19:55:00
SIGURNOST NA WEBU

Facebook dao više od 200.000 kuna nagrade svojim korisnicima

Facebook je ponudio novčanu nagradu svakom korisniku koji otkrije sigurnosnu rupu u kodu ove najveće društvene mreže na svijetu

Fotografija vijesti

Facebook je od samih svojih početaka poznat kao tvrtka sklona nekonvencionalnom razmišljanju i poslovnim odlukama, stoga niti malo ne čudi poziv koji je kompanija prije tri tjedna uputila svojim korisnicima.

Naime, iz tvrtke su ponudili novčanu nagradu svakome tko na stranici pronađe bilo kakvu sigurnosnu rupu, što je očekivano natjeralo svakoga tko se imalo razumije u računalnu sigurnost da okuša sreću.

U svega tri tjedna nakon što je „natječaj" i službeno otvoren, kompanija je podijelila više od 200.000 kuna nagrada, od čega je skoro 40.000 otišlo jednoj osobi, koja je pronašla čak 6 sigurnosnih rupa.

U kompaniji su iznimno zadovoljni odazivom i činjenicom da su se toliki mladi ljudi zainteresirali za rješavanje jednog od najvećih sigurnosnih problema na Internetu, koji muči i najveće tvrtke.

Kako bi spriječili različite malverzacije ili zaobilaženja sustava, u Facebooku su odlučili da je najveći iznos koji pojedina osoba može primiti 5000 funti, odnosno oko 45.000 kuna.

Ovo nije prvi put da neka kompanija na ovaj način traži pomoć od svojih korisnika, budući da su to prije već činili Google i Mozilla.

Ipak, unatoč odličnom PR-u i komentarima koje je dobila, ni ova odluka nije prošla bez kritika, od kojih većina dolazi iz različitih antivirusnih tvrtki i nezavisnih stručnjaka i komentatora.

Facebooku se najviše prigovara da niti ova kampanja nije usmjerena na otkrivanje programa i aplikacija koji nisu podržani od strane Facebooka, a hakeri ih često koriste da nanesu štetu drugim korisnicima, maskirajući ih kao igre ili druge zabavne sadržaje.

Hoće li ova kampanja popraviti imidž Facebooka među korisnicima, narušen neprestanim problemima s privatnošću, ostaje za vidjeti. 

30.08.2011. 19:55:00
http://metro-portal.hr/facebook-dao-vise-od-200-000-kuna-nagrade-svojim-korisnicima/62729/