Metro-portal.hr

objavljeno 18.06.2014. 18:01:00
NAMJEŠTALJKA

Dr. Oz na udaru korporacija?

Dr. Oz ušao je u domove milijuna u cijelom svijetu svojim sjajnim savjetima za mršavljenje i zdravlje, no putem je očito nekome stao na žulj

Stao je na žulj mnogima, sad mu se osvećuju
Stao je na žulj mnogima, sad mu se osvećuju (Screenshot YouTube)

Dr. Oz ponovno je na naslovnicama svih medija zbog senatskog saslušanja na kojem su ga napale udruge za zaštitu potrošača zbog silnih reklama u kojima se njegov lik koristi za reklamiranje raznih "čudotvornih" proizvoda za mršavljenje, poput sveprisutne zelene kave.

Dr. Oz je morao skrušeno priznati da je svjestan da se njegove izjave i savjeti koje daje u svojim emisijama zlorabe i pristao je pomoći u onemogućavanju beskrupuloznih oglašivača koji koriste njegovo ime. Istini za volju, on nikad nije ni kune od tih oglasa spremio u džep, pa je "grijeh" ipak manji.

Cijela bi priča bila legitimna i ispravna svakome tko nije pažljivo odgledao nekoliko epizoda njegovog popularnog showa, no kad to napravite, najednom vas obuzme dojam da tu nešto ne štima ...

Naime, dr. Oz u svojim emisijama promiče zdrav život i nikada ne spominje niti jedan brand ili tvrtku koja prodaje nešto što bi vam moglo pomoći. S druge strane, obrušit će se na svakoga tko prodaje nešto što je izuzetno loše na zdravlje.

Korporativna Amerika do sada nije nikad imala ovako prominentnog protivnika, osobu kojoj se vjeruje i koja zdušno radi na odglupljivanju nacije kao što je dr. Oz. Nije teško zaključiti da se zamjerio svim proizvođačima visokoprocesirane hrane jer svakodnevno razotkriva koje sve otrove stavljaju u hranu kojom šopaju naivne kupce. 

Kad se zna i da je javno priznao kako se njegova supruga i djeca nisu cijepili protiv ptičje gripe usred totalne histerije oko cijepljenja prije nekoliko godina, ne može se reći da je stvorio puno prijatelja u farmaceutskoj industriji. Također, pridonio je raskrinkavanju obmane farmaceuta o kolesterolu.

Na kraju cijele priče, malo teorije zavjere koje su odavno dokazane kao istina - 80 posto "udruga za zaštitu potrošača" financiraju upravo velike korporacije kako bi se borile jedne protiv drugih ili protiv zajedničkog neprijatelja.

Kad podvučemo crtu - Mehmet Oz stao je na žulj nekom jako moćnom koji mu sada pokušava oduzeti glavnu stvar - kredibilitet koji je svojom borbom za zdrav život stvorio kod gledatelja. Nadamo se da im to neće uspjeti ...

18.06.2014. 18:01:00
http://metro-portal.hr/dr-oz-na-udaru-korporacija/85688/