Metro-portal.hr

objavljeno 14.07.2008. 13:57:39

Ariel kao brand izgubio bitku

Na vrhu liste deset najpopularnijih robnih marki u hrvatskim trgovinama nalaze se Zvijezda ulje i Vegeta, a Ariel se nakon godina kraljevanja na tom popisu ove godine na njemu nije našao.

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Ranko Suvar, COPIX)

Čini se kako su skandali vezani uz kakvoću i glasne udruge potrošača, otjerale kupce od polica na kojima se nalaze neki proizvodi. 

Posljednji podaci PGM istraživanja za Hrvatsku pokazali su da je čak šest hrvatskih robnih marki među deset najjačih robnih marki u Hrvatskoj. U obzir su dolazile sve robne marke osim onih iz kategorije sladoleda, žestokih pića i vina.

Ivica Todorić može zadovoljno trljati rukama jer su čak tri robne marke upravo iz proizvodnih pogona njegovog koncerna što dokazuje isplativost ulaganja u domaće prehrambene tvrtke i očuvanje njihovih tradicionalnih proizvoda. Radi se o Zvijezda ulju, majonezi te Jamnici.

Na trećem mjestu nalazi se Coca-Cola, a na mjestu ispod Kraševa Dorina čokolada. Orbit žvakaća guma zauzela je peto mjesto na listi najjačih robnih marki u Hrvatskoj, slijede britvice Gillette, a sedmo mjesto zauzima Milka čokolada.

Zvijezda majoneza zauzela je osmo mjesto, Franckova kava deveto, a na desetom mjestu je Jamnica gazirana voda.

Istraživanje je pokazalo kako je na ljestvici najjačih robnih marki prisutna samo jedna neprehrambena robna marka - Gillette, što je razlika u odnosu na prošlu godinu kada je čvrstu poziciju držao Ariel, kojeg sada nema među najjačim. (METRO)

14.07.2008. 13:57:39
http://metro-portal.hr/ariel-kao-brand-izgubio-bitku/9831/